ادامه تصويربرداري تله فيلم صبح تنهايي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ادامه تصويربرداري تله فيلم صبح تنهايي
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
مدير توليد تله فيلم صبح تنهايي گفت: با گذشت 30 درصد از تصويربرداري "صبح تنهايي" به کارگرداني حسين تبريزي ساخت اين تله فيلم در فرمانيه ادامه دارد.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، مريم صفايي، مدير توليد "صبح تنهايي" افزود: روزشنبه تصويربرداري را شروع کرده ايم و صحنه هاي داخلي خانه را با حضور نيلوفر شهيدي که نقش نيلوفر شخصيت اصلي فيلم را بازي مي کند،ضبط مي کنيم.

او ادامه داد:بخشي از تصويربرداري صحنه هاي امروز خارجي بوده و در حياط انجام مي شود که اکبر بارز نيز در اين بخش مقابل دوربين خواهد رفت.

به گفته صفايي،بخشي از تصويربرداري در شب انجام خواهد شد.

علاوه بر دو بازيگر ياد شده،نسيم خسرواني، تيرداد كيايي،خسرو فرخ زادي،سعيده عرب و سعيد تهراني نيز در اين فيلم به ايفاي نقش مي پردازند.

سعيد سالارزهي "صبح تنهايي" را در گروه اجتماعي مركز سيمافيلم تهيه مي کند و در آن داستان نيلوفر 28 ساله روايت مي شود که مادر بيمارش را براي عمل جراحي همراه با دايي خود به خارج از کشور مي فرستد تا پس از فروش املاک و مستغلات به ارث رسيده از پدر به آن ها بپيوندد، اما در تصادفي حافظه خود را از دست مي دهد و ...



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: