تله فيلم نيلا زنده است كليد مي خورد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تله فيلم نيلا زنده است كليد مي خورد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
تهيه کننده فيلم تلويزيوني"نيلا زنده است" گفت: تصويربرداري فيلم تلويزيوني"نيلا زنده است" با حضور عسل بديعي و زهره صفوي از هفته جاري در تهران آغاز مي شود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل ازسايت خبري سيمافيلم، جمال شيرمحمدي،تهيه کننده فيلم تلويزيوني"نيلا زنده است" با اشاره به اينکه روزهاي پاياني پيش توليد است و بسياري از عوامل اصلي انتخاب شده اند، افزود: تاکنون حضور عسل بديعي و زهره صفوي در اين فيلم تلويزيوني قطعي شده و تا يکي دو روز آينده،گزينه قطعي و مورد نظرمان را براي نقش نخست مرد اعلام مي کنيم.

شيرمحمدي گفت:با توجه به موضوع خاص فيلم،هنوز براي پخش آن در مناسبت خاصي تصميمي گرفته نشده است. اما به هرحال ما تصويربرداري اين فيلم تلويزيوني را در يکي از روزهاي سوم يا چهارم بهمن ماه،آغاز خواهيم کرد.

روز جهاني اهدا عضو اول تيرماه مصادف با 22 ژوئن است و اين فيلم نيز به موضوع پيوند اعضا مي پردازد.در داستان "نيلا زنده است "فروغ را مي بينيم که مي کوشد رضايت يک مادربزرگ را جلب کند که قلب نوه او- که نيلا نام دارد و دچار مرگ مغزي شده- را براي پسرش به دست آورد تا او از مرگ حتمي نجات يابد.اما مادربزرگ نيلا بر اين باور است که نيلا زنده است.در اين ميان،فروغ پا به دنيايي مي گذارد که آنجا با نيلا بيشتر آشنا مي شود و ...

تهيه کننده اين تله فيلم در پايان تصريح کرد: قرار است سعيد اسدي کارگرداني "نيلا زنده است"را انجام دهد و تاکنون حضور افراد زير در اين پروژه تلويزيوني قطعي شده است:

مدير تصويربرداري:ابراهيم غفوري،مدير صدابرداري:هادي معنوي،طراح صحنه و لباس:ستاره قلي زاده،طراح چهره پردازي:کيان اولاد وطن،برنامه ريز:فريد کلهر و مدير توليد:ناصر نصيري.

اين پروژه تلويزيوني از توليدات گروه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس در سال جاري به شمار مي رود.فديا نوراللهيان نيز نگارش فيلمنامه را بر عهده داشته است.او پيش از اين فيلمنامه "چند متر آن طرف تر"را هم براي مرکز سيمافيلم نوشت که فريدون فرهودي آن را کارگرداني کرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: