پخش انيميشن هاي عصر خاتون و تكيه در اربعين
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پخش انيميشن هاي عصر خاتون و تكيه در اربعين
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 15
نویسنده : مولوی
اداره كل پويانمايي سازمان صداوسيما (صبا)‌ چند مجموعه انيميشن تازه براي ايام دهه فجر و اربعين آماده نمايش كرده است.

عصر خاتون، تكيه، پاييز گرم و هديه‌اي براي فاطمه عناوين اين آثار پويانمايي است كه قرار است در مناسبت‌هاي فوق به آنتن پخش سپرده شوند.

«عصر خاتون» يكي از انيميشن‌هاي تازه صباست كه به صورت تلفيقي و 3 بعدي آماده نمايش شده است. توليد اين انيميشن نزديك به 2 سال به طول انجاميده و به اتفاقات عصر عاشورا و وقايع بعد از جنگ و شروع مصائب اهل بيت مي‌پردازد.

مطابق روايات حضرت صديقه طاهره بعدازظهر عاشورا در كربلا حاضر مي‌شوند و احوال تك تك اعضاي كاروان را از حضرت زينب(س)‌ جويا مي‌شوند. نگاه به حضور حضرت صديقه طاهره سلام الله عليها در عصر عاشورا، روايتي است كه تاكنون به آن پرداخته نشده است. به گفته رضا انصارين كارگردان اين انيميشن تلفيق 3 بعدي و 2 بعدي به همراه نقاشي‌هاي تك فريم با فضاي پيچيده و خاص اصلي‌ترين ويژگي تصويري اين اثر به شمار مي‌رود.

«تكيه» هم عنوان مجموعه انيميشني است كه با موضوع ماه محرم و براي مخاطب نوجوان تهيه شده است. اين مجموعه انيميشن در 26 قسمت داستان عده‌اي از بچه‌هاي يك محله را بازگو مي‌كند كه با محوريت يك پرده‌خوان جانباز گردهم مي‌آيند و وقايع دهه محرم را در قالب پرده‌خواني مرور مي‌كنند.

كارگرداني اين انيميشن برعهده رضا انصارين و تهيه‌كنندگي آن برعهده عليرضا محمدي بوده است.

«پاييز گرم» هم مجموعه‌اي انيميشني است كه با موضوع دهه فجر آماده نمايش شده است. اين انيميشن در 12 قسمت 20 دقيقه‌اي با تكنيك 3 بعدي رايانه‌اي طراحي و توليد شده و به ماجراهاي كودكي روستايي در پاييز سال 1357 مي‌پردازد كه براي يافتن پدرش راهي تهران مي‌شود.

او در تهران با ماجراها و اتفاقاتي غيرمنتظره مواجه مي‌شود ماجراهايي كه با پيچ و خم‌ها و حوادث گوناگون به انقلاب اسلامي و 22 بهمن ختم مي‌شود. به گفته عليرضا اخباري كارگردان اين مجموعه انيميشن ايجاد فضاي انقلاب در قالب انيميشن و همچنين شخصيت‌پردازي درست در ارتباط برقرار كردن با مخاطب، داستاني جذاب و ديدني را به همراه دارد. علاوه بر اين استفاده از تكنيك 3 بعدي بر اثرگذاري اين مجموعه انيميشن افزوده است.

«هديه‌‌اي براي فاطمه» نيز عنوان انيميشني است كه به همت مركز صبا و با كارگرداني محمدجعفر سليم‌زاده با تكنيك 2 بعدي رايانه‌اي براي مخاطب نوجوان در ايام دهه فجر آماده پخش شده است. اين انيميشن داستان دختر بچه‌اي كه فرزند شهيد است را بازگو مي‌كند كه آرزوي ملاقات با امام خميني(ره)‌ را دارد.

او بعد از مدت‌ها به ملاقات امام(ره)‌ مي‌رود و حضرت امام(ره)‌ گردنبندي را كه يك خانم ايتاليايي به ايشان هديه داده است، به دختر شهيد هديه مي‌‌دهد.

به گفته كارگردان در اين انيميشن سعي شده تا نوجوانان با ابعاد جديدي از شخصيت حضرت امام خميني(ره)‌ آشنا شوند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: