اربعين حسين (ع) و شهداي کربلا در صداي آشنا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اربعين حسين (ع) و شهداي کربلا در صداي آشنا
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 18
نویسنده : مولوی
گروه دين و انديشه شبکه جهاني صداي آشنا، دو ويژه برنامه "باز اين چه قصه اي است که با غصه توام است" و "ضريح شقايق" را به مناسبت اربعين حسيني تهيه و توليد کرده است.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي و امورمخاطبان شبکه جهاني صداي آشنا، "باز اين چه قصه اي است که با غصه توام است" در سه بخش کارشناسي، به اين موضوعات مي پردازد: گفت و گو با حجه الاسلام و المسلمين واعظ موسوي درباره معناي اربعين از منظر دين؛ گفت و گو با دکتر زهيري درباره پيام رساني حضرت زينب (س) در عاشورا؛ و گفت و گو با حجه الاسلام و المسلمين خديري راجع به چگونه حسيني بودن.

تيمور کوشکي سردبير و گوينده، بيژن اصغري تهيه کننده و افضل عبادي گزارشگر، در اين ويژه برنامه با شما همراه هستند.

"باز اين چه قصه اي است که با غصه توام است" را روز سه شنبه پنجم بهمن ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 03:30 به وقت گرينويچ از کانال اروپاي شبکه جهاني صداي آشنا بشنويد.

"ضريح شقايق" با نگاهي بر واقعه عاشورا، به تحليل مسئله اسارت خاندان پيامبر و بازگشت ايشان از سفر شام  مي پردازد؛ قطعات کوتاه نمايشي و نوحه خواني، بخش هاي تکميلي اين ويژه برنامه خواهد بود.

رويا ولي زاده سردبير و تهيه کننده و زهرا تقي ملا گوينده، در اين برنامه با شما همراه هستند.

"ضريح شقايق" سه شنبه پنجم بهمن ساعت 06:00 به وقت تهران برابر با ساعت 02:30 به وقت گرينويچ، از کانال اروپاي شبکه جهاني صداي آشنا بشنويد.

نشاني وب سايت شبکه جهاني صداي آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومي 22164131 ، 22652327



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: