حفظ نظام از اوجب واجبات است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حفظ نظام از اوجب واجبات است
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 13
نویسنده : مولوی
نماينده ولي فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوي گفت: در ايام‌الله دهه فجر بايد دستاوردهاي نظام اسلامي را به طور صريح و روشن براي مردم تبيين كرد.

به گزارش ايسنا، آيت‌الله واعظ طبسي در ديدار اعضاي شوراي هماهنگي تبليغات و ستاد بزرگداشت دهه فجر با تاكيد بر برگزاري باشكوه مراسم بزرگداشت پيروزي انقلاب اسلامي، افزود: جريان باطل كه ما امروز آن را " فتنه" ناميده و از سردمداران آن به "سران فتنه" تعبير مي‌كنيم، سه چيز مهم يعني اسلام ستيزي، تلاش براي رجعت به فرهنگ جاهلي و مقابله با رهبري و امام جامعه را هدف قرار داده‌اند.

وي افزود: البته مقدم بر همه اين‌ها، ولايت ستيزي است زيرا اگر ولايت كه هدايتگر افكار عمومي است و فكر و برداشت صحيح را از ايمان، مبدا و معاد در اختيار جامعه اسلامي مي‌گذارد، تضعيف شد، از بين بردن اسلام و ايجاد فرهنگ جاهلي و استحاله نسل جوان، كار بسيار ساده‌اي است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام اظهار كرد: مردم ما هميشه مسلمان و شيعه و علاقه‌مند به اهل بيت عصمت و طهارت(ع) بوده‌اند، اما رژيم حاكم بر اين ملت مومن و معتقد با برنامه‌ريزي خود، حركت مردم را به سمت و سويي مي‌برد كه نامي از اسلام، دين، تشيع و خاندان عصمت و طهارت باقي نماند و مطمئنا اگر اين انقلاب نبود، فضاي سياسي، فرهنگي، اجتماعي و اخلاقي ما به مراتب بدتر از فضاي فرهنگي غرب كه دچار فقر معنويت است، بود، بنابراين به اين سه موضوع بايد كاملا پرداخت.

وي تصريح كرد: بايد در زمينه مسائل فكري اسلام، به معرفي نقش و جايگاه رهبري و تاثير آن در جامعه بشري و بحث‌هاي عميق فرهنگي كه امروز مورد نياز نسل نوجوان و جوان است، پرداخت.

واعظ طبسي با مطرح كردن اين موضوع كه مهمترين دستاوردهاي نظام در طول 32 سال گذشته چه بوده است؟ بيان كرد: اين‌كه قضاوت سران طاغوت درباره نظام و رهبري جامعه اسلامي را مي‌بينيم و شاهد نگراني رسانه‌هاي مطرح غربي درباره حركت رو به گسترش نظام اسلامي در زمينه علمي و پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي ايران در زمينه فناوري (صلح آميز) هسته‌اي، صنايع هوا فضا، علوم پزشكي و دارويي و سلول‌هاي بنيادي و امثالهم هستيم، همگي نشان از رسيدن ملت ايران به خودباوري و پرورش استعدادها و ظرفيت‌هاي خلاقانه جوانان اين مرز و بوم است كه در تمام دوران سمت شاهي ذره‌اي مجال بروز و خودنمايي نمي‌يافت.

وي عزت، استقلال، شهامت و اقتدار را از ديگر دستاوردهاي نظام اسلامي برشمرد و گفت: اينكه امروز كشور تركيه كه زماني مركز حكومت عثماني و مخالف اسلام بود به دفاع از جمهوري اسلامي برمي‌خيزد و يا در تونس، لبنان و عراق اتفاقاتي ملهم از انقلاب اسلامي صورت مي‌گيرد، نشان اين است كه تفكر اسلامي به عنوان يك فكر برجسته، ممتاز و موثر و در عين حال "آرام" مي‌تواند الهام بخش بوده و در قلوب انسان‌ها نفوذ نموده و آنان را وادار به خيزش (در برابر ظلم و جور) كند.

عضو مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر اينكه مسووليت ديني و ملي هر ايراني ايجاب مي‌كند كه آنچه را مايه اميدواري مردم است، البته بر اساس واقعيت مطرح نمايد، گفت: بايد مردم بدانند نظام اسلامي يعني چه و اقتدار، شجاعت، تاثيرگذاري فرهنگي و مواضع سياسي مقتدر يك ملت در برابر بزرگترين رژ‍يم طاغوتي جهان يعني چه.

وي با بيان اينكه بنده به اشكالات مديريتي و مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم واقف هستم، تاكيد كرد: در كشور مشكلاتي داريم كه بخشي از آن مربوط به مسايل مديريتي و بخش ديگري ناشي از بحران‌هاي جهاني و فشارهاي سياسي است ولي هميشه نمي‌شود منفي بافي كرد بلكه بايد دستاوردهاي پرشمار نظام را صريح و روشن به مردم گفت.

وي خطاب به رسانه‌ها گفت: نقد منصفانه و از سر نصح و خيرخواهي ضروري است ليكن قلم نبايد در خدمت ضعف و ناتواني و سخن نيز نبايد در خدمت جريان باطل باشد.

واعظ طبسي در ادامه با بيان اين‌كه برگزاري مراسم بزرگداشت پيروزي نظام و انقلاب اسلامي مهمترين اعياد و مراسمي است كه جمهوري اسلامي در طول سال برگزار مي‌كند، گفت: مسلما اگر اين انقلاب و تاريخ حركت عمومي مردم به سمت يك تغيير بنيادي در كشور نبود، بقيه تاريخ، روزها و اعياد اسلامي هم رنگي نداشت لذا حفظ نظام از اوجب واجبات است.

وي با اعلام اينكه برگزاري اين مراسم بايد با ارايه الگوهاي جديدي براي جهان اسلام همراه باشد، تاكيد كرد: البته برنامه‌ريزي‌ها بايد در عين عرض ادب و احترام به پيشگاه خاندان عصمت و طهارت عليهم السلام صورت بگيرد.

در اين ديدار كه در تالار اماكن متبركه رضوي برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمين سلطاني، مسوول شوراي هماهنگي تبليغات و ستاد دهه فجر استان خراسان رضوي به ارايه گزارشي از برنامه‌هاي پيش بيني شده اين شورا جهت اجرا در ايام دهه فجر پرداخت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: