آمريکا شکست مذاکرات استانبول را رد کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آمريکا شکست مذاکرات استانبول را رد کرد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 6
نویسنده : مولوی
يک مقام آمريکايي در پايان نشست تهران و کشورهاي 1+5 در استانبول اظهار داشت: با وجود اينکه نتايج اين نشست نااميد کننده بود اما نمي توان آن را شکست خورده دانست.


به گزارش مهر به نقل از رويترز، اين مقام آمريکايي که خواست نامش فاش نشود با تاکيد برعدم شکست مذاکرات اخير با ايران در زمينه هسته‌اي که در استانبول انجام شد، افزود:البته مذاکرات بدون نتيجه ملموس و يا توافقي در زمينه برگزاري نشستي در آينده پايان يافت.

وي تاکيد کرد: در مذاکرات اخير با ايران اختلافات اصلي همچنان پابرجا بود.

نمايندگان ايران و گروه موسوم به 1+5 روز گذشته مذاکراتي را که از جمعه در استانبول ترکيه آغاز شده بود به پايان رساندند.

مذاکره کننده ارشد جمهوري اسلامي ايران در نشست استانبول با گروه 1+5 در پايان مذاکرات با طرفين تصريح کرد: گفتگوها بايد بر اساس منطق مشترک ادامه پيدا کند و اگر طرف مقابل آمادگي داشته باشد از همين بعدازظهر آماده از سرگيري مذاکرات هستيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: