سوگند طراحان استيضاح بهبهاني
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سوگند طراحان استيضاح بهبهاني
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
12 نماينده از طراحان استيضاح حميد بهبهاني وزير راه و ترابري سوگند ياد كردند تا به هيچوجه امضاهاي خود را پس نگيرند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاين،طرح استيضاح حميد بهبهاني وزير راه و ترابري با 25 امضا و يازده محور در جلسه امروز يكشنبه مجلس تحويل هيأت رئيسه شد.

12 نماينده امضاكننده اين طرح قبل از تحويل طرح به هيأت رئيسه مجلس و اعلام وصول آن سوگند ياد كردند كه به هيچوجه امضاهاي خود را پس نگيرند و اين استيضاح حتما در صحن مجلس مطرح شود.

براساس اين گزارش،استيضاح هايي كه قبلا در مجلس مطرح مي شد به رغم آنكه نمايندگان طراح سوگند ياد مي كردند كه امضاي خود را پس نگيرند اما باز به سرانجام نمي رسيد و امضاها يكي پس از ديگري پس گرفته مي شد كه از آن جمله مي توان به طرح استيضاح صادق خليليان وزير جهاد كشاورزي در مجلس اشاره كرد.

يوسف اسدي – خبرنگار جام جم آنلاين



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: