معوقه بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
قائم مقام وزير آموزش و پرورش از پرداخت معوقه بازنشستگان اين وزارتخانه تا پايان سال جاري خبر داد.

به گزارش مهر، جلال رحيمي ظهر شنبه در مراسم توديع و معارفه مديرکل آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگيان ساري اظهار داشت: انقلاب اسلامي که به تاسي از انقلاب کربلا بود بر سه رکن اسلام، رهبري و مردم مسلمان استوار شد.

وي با بيان اينکه هماهنگي اين سه رکن باعث به ثمر رسيدن انقلاب شد، افزود: هرچه در دنيا پيش مي رويم امت پيامبر اسلام بيشتر شده و دانشمندان بيشتري در مقابل دين اسلم سر تعظيم فرود مي آورند.

رحيمي با اشاره به اينکه دشمنان براي از بين بردن انقلاب، تلاش فراواني کردند، اظهار داشت: چون سه رکن انقلاب ما مثلث نفوذ ناپذير بود، دشمنان راه به جايي نبرده و پس از جنگ نظامي، به جنگ فرهنگي روي آوردند.

وي با بيان اينکه تابع ولايت هستيم و ايران کشور ممتازي است، تصريح کرد: اختلاف سليقه در برخي موارد طبيعي است.

قائم مقام وزير آموزش و پرورش يادآور شد: اگر مسئولي قدر شهدا را نداند ناجوانمرد است.

وي خاطرنشان کرد: در رژيم گذشته آمريکايي ها ملت ما را با سگ برابر مي دانستند و امروز ما سران آمريکا را با سگهاي خود برابر مي دانيم.

رحيمي با بيان اينکه احکام مناطق محروم در اين ماه بايد صادر شود، افزود: بيمه طلايي بازنشستگان قولي از سوي وزير است و معوقه بازنشستگان هم تا پايان سال جاري پرداخت مي شود.

وي گفت: احداث چهار هزار سالن ورزشي، 400 استخر شنا و 400 کتابخانه و 20 هزار نمازخانه از برنامه هاي در دست اقدام وزارت آموزش و پرورش است.

رحيمي با تاکيد بر تجهيز و تقويت هشت هزار مجتمع آموزشي سراسر کشور اظهار داشت: 70 هزار مدرسه تحت پوش اينترنت ملي قرار گرفته که بايد اهتمام بيشتري به اين حوزه شود.

وي با بيان اينکه کارت ضيافت ، طرحي است که ابتداي سال نو به دست معلمان مي رسد تصريح کرد: سال گذشته 250 هزار نفر به راهيان نور فرستاديم و امسال بنا داريم تا 600 هزار نفر افزايش دهيم.

در اين مراسم فياضي مديرکل قبلي آموزش و پرورش مازندران به سمت مشاور وزير در امور آموزشي و پرورشي و محمدعلي اميري به عنوان مديرکل جديد آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

محمدعلي اميري سابقه 27 سال فعاليت در آموزش و پرورش دارد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: