آزمون‌‌هاي علوم پايه و پيش کارورزي ،12 اسفند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آزمون‌‌هاي علوم پايه و پيش کارورزي ،12 اسفند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 2
نویسنده : مولوی
مرکز سنجش آموزش پزشکي وزارت بهداشت منابع آزمون علوم پايه پزشکي و دندانپزشکي را اعلام کرد اين آزمون همزمان با آزمون پيش کارورزي دانشجويان پزشکي روز پنجشنبه 12 اسفندماه در دانشگاه هاي علوم پزشکي برگزار مي شود.

به گزارش مهر، ثبت نام اين آزمون در دانشگاه هاي علوم پزشکي انجام مي شود و هر ساله کليه دانشجويان واجد شرايط در رشته هاي پزشکي، دندانپزشکي و داروسازي که بايد به مرحله بعدي ارتقا يابند، در آن شرکت مي کنند.

امتحانات جامع علوم پايه پزشکي ، دندانپزشکي و داروسازي به منظور ارتقاي سطح علمي هماهنگي و يکنواختي کيفيت آموزش در کليه دانشگاه هاي علوم پزشکي که به تربيت اين دانشجويان مي پردازند، برگزار مي شود و آزمون پيش کارورزي براي دانشجويان رشته پزشکي که وارد دوره کارورزي مي شوند ، برگزار خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: