پذيرش دانشجوي مجازي در بيش از 100 رشته پيام نور
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پذيرش دانشجوي مجازي در بيش از 100 رشته پيام نور
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
معاون آموزش و سنجش دانشگاه پيام نور گفت: پذيرش دانشجوي مجازي در بيش از 100 رشته محل کارشناسي ارشد پيام نور، مورد موافقت شوراي گسترش و برنامه ريزي آموزش عالي قرار گرفت.

به گزارش مهر، عبدالله معتمدي با اشاره به موافقت شوراي گسترش آموزش عالي، اظهار داشت: بر اساس موافقت اين شورا، جذب 20 نفر در هر يک از کد رشته هاي مجازي کارشناسي ارشد پيام نور صورت مي گيرد.

وي افزود: فهرست کد رشته هاي مجازي کارشناسي ارشد به سازمان سنجش ارسال شده تا پذيرش دانشجو در اين رشته ها از نيمسال تحصيلي دوم (بهمن ماه امسال) آغاز شود.
 
معتمدي در مورد چگونگي تحصيل دانشجويان در دوره‌هاي مجازي اظهار داشت: اين دوره ها کاملاً به صورت مجازي و بدون نياز به حضور دانشجو در کلاس درس برگزار مي شود و به عنوان مثال اگر دانشجويي در يک رشته محل، پذيرفته شود پرونده دانشجويي وي در واحد پيام نور مستقر در همان محل، تشکيل شده و امتحانات وي نيز در همان جا برگزار مي شود اما دانشجويان با استفاده از سيستم هاي الکترونيکي مي توانند به شيوه مجازي از هر نقطه کشور در کلاس درس دانشگاه شرکت کنند.
 
به گفته معاون دانشگاه پيام نور، تعداد واحدهاي درسي دانشجويان مجازي با ديگر دانشجويان کارشناسي ارشد که به شيوه آموزشي پژوهشي درس مي خوانند، هيچ تفاوتي با ساير دانشجويان نخواهد داشت.
 
وي اضافه کرد: داوطلباني که براي شرکت در آزمون سراسري کارشناسي ارشد امسال، ثبت نام کرده اند مي توانند به هنگام انتخاب رشته ، درصورت تمايل، رشته هاي مجازي دانشگاه پيام نور را انتخاب کرده و درصورت قبولي ، از اسفندماه به عنوان دانشجوي کارشناسي ارشد پيام نور ، مشغول به تحصيل شوند.
 
معتمدي گفت: پذيرش دانشجويان مجازي کارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور به شيوه آموزش محور صورت مي گيرد و دانشجويان نيازي به گذراندن واحدهاي پايان نامه ندارند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: