تاريخ اعزام دانشجويان به عمره هفته آينده اعلام مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
دبير ستاد عمره دانشگاهيان گفت: تاريخ دقيق اعزام و كاروان بندي دانشجويان به عمره تا اواخر هفته آينده اعلام مي‌شود.

محمد زارع در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه اعزام دانشگاهيان به عمره با اعزام اساتيد از 25 اسفند ماه آغاز مي‌شود، اظهار داشت: زوج‌هاي دانشجو از 5 فروردين ماه اعزام خواهند شد و اعزام‌ دانشگاهيان به عمره تا 5 ارديبهشت ماه سال90 ادامه دارد.

وي افزود: در مرحله دوم عمره دانشگاهيان، 25 هزار نفر به عمره اعزام مي‌شوند.

زارع درخصوص وضعيت افراد ذخيره در قرعه كشي عمره دانشگاهيان، با بيان اينكه افراد ذخيره بايد مانند نفرات اصلي مدارک خود را تکميل و به موقع تحويل نماينده ستاد عمره وعتبات دهند، افزود: اگر دانشجويان اصلي در هر مرحله از ثبت‌نام انصراف دهند از افراد ذخيره جايگزين خواهد شد و به‌ عبارتي ديگر اعزام دانشجويان ذخيره منوط به انصراف زائران اصلي است.

زارع با بيان اينكه هرگونه تاخير و نواقص در تحويل مدارک و واريز هزينه سفر باعث حذف زائر و جايگزين شدن نفرات ذخيره خواهد شد، اظهاركرد: اگر زائر پيش از صدور رواديد انصراف دهد متحمل خسارتي نمي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: