رياضيات کانگورو 1 ،2 ،4 و 5 در دست انتشار است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رياضيات کانگورو 1 ،2 ،4 و 5 در دست انتشار است
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
کتاب هاي «رياضيات کانگورو 1 و 2» و « رياضيات کانگورو 4 و 5» در دست انتشار است.

به گزارش جام جم آنلاين انتشارات فاطمي با همکاري انتشارات باشگاه دانش پژوهان جوان با توجه به استقبال دانش آموزان از برگزاري دو دوره اين مسابقه در کشور، در ارديبهشت ماه سال جاري کتابهاي «رياضيات کانگورو 5 و 6» و «رياضيات کانگورو 7 و 8» را که مخاطبان اصلي آنها دانش آموزان سال پنجم ابتدايي و دوره راهنمايي هستند منتشر کرد و هم اکنون اقدام به چاپ کتاب هاي «رياضيات کانگورو 1 و 2» و« رياضيات کانگورو 3 و4 »  کرده است.

هدف اصلي از انتشار اين کتاب ها ارتقاي درک رياضي دانش آموزان و رشد توانمندي آنان براي لذت بردن از فعاليت هاي هوشمندانه است. همچنين نشان دادن اهميت آموزش رياضي در تمام دنيا، تقويت اعتماد به نفس دانش آموزان در يادگيري رياضي و کمک به آنان در درک کاربرد رياضي در فعاليت هاي روزانه و قوانين طبيعي جزو اهداف اين کتاب ها است.

مسابقه رياضي کانگورو در سال 1991در فرانسه آغاز شد و به زودي در ميان دانش آموزان بسياري از کشورهاي اروپايي به محبوبيت دست يافت. در سال 2008در حدود 4ميليون و 500هزار دانش آموز و صدها رياضي دان از 41کشور جهان در اين مسابقه شرکت کردند. کشور ما نيز از سال 2009با نمايندگي باشگاه دانش پژوهان جوان به عضويت در اين مسابقه پذيرفته شده است.

کتاب «رياضيات کانگورو 1 و 2» به منظور استفاده دانش آموزان سال اول و دوم ابتدايي در 80 صفحه با شمارگان 3000 نسخه  و در قطع رقعي منتشر خواهد شد.

همچنين مخاطبان کتاب «رياضيات کانگورو 3 و 4» که در 196 صفحه با شمارگان 3000 نسخه و در قطع رقعي منتشر خواهد شد دانش آموزان سال سوم و چهارم ابتدايي هستند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: