2 انتصاب در دانشگاه علوم پزشكي مازندران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
2 انتصاب در دانشگاه علوم پزشكي مازندران
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
دبير كارگروه تخصصي بهداشت و رئيس اداره تجهيزات پزشكي علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني مازندران با حكم قائم‌مقام وزير بهداشت منصوب شدند.

به گزارش فارس از شهرستان ساري، طي حكمي از سوي محمدمهدي ناصحي قائم مقام وزير و رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني مازندران، هوشنگ اكبري مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشكي دانشگاه به ‌عنوان دبير كارگروه تخصصي بهداشت و درمان منصوب شد.

در اين حكم آمده است، با اشاره به آيين‌نامه اجرايي قانون تشكيل سازمان مديريت بحران كشور به موجب اين ابلاغ جنابعالي با حفظ سمت و رديف حقوقي به ‌عنوان دبير كارگروه تخصصي بهداشت و درمان منصوب مي‌شويد.

در بخش ديگري از اين حكم تصريح شده است:‌ اميد است با اتكال به خداوند متعال و بهره‌گيري از تمامي نيروها براي پيشبرد اهداف پيش‌بيني شده در قانون و آيين‌نامه اجرايي موفق و مؤيد باشيد.

بر اساس طرح جامع امداد و نجات كشور مصوب سال 82 هيئت محترم وزيران، ستاد حوادث و سوانح غير‌مترقبه استان مسئول ايجاد هماهنگي امور اجرايي، پشتيباني، پيگيري عمليات اجرايي و تصميم‌گيري مناسب در سطح استان است.

*‌انتصاب خوشگوئيان به عنوان رئيس اداره تجهيزات پزشكي


طي حكمي ديگر نيز از سوي محمد‌مهدي ناصحي قائم‌مقام وزير و رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني مازندران، حميدرضا خوشگوئيان به ‌عنوان مشاور در اجراي پروژه‌هاي بيمارستاني‌ و رئيس اداره تجهيزات پزشكي دانشگاه منصوب شد.

در اين حكم آمده است؛ شايسته است با بهره‌گيري از توان و تجارب ارزشمند خويش و تمامي همكاران براي ساماندهي، خريد تجهيزات پزشكي و پيگيري پروژه‌هاي بيمارستاني و سفرهاي استاني دانشگاه با هماهنگي اينجانب اقدام كنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: