سازندگان واحدها را نمي‌فروشند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سازندگان واحدها را نمي‌فروشند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
گرچه از زمان اجراي هدفمندي يارانه‌ها بيش از يک ماه گذشته است اما همچنان برخي از سازندگان اقدام به فروش واحدهاي خود نمي‌کنند و فروش را به سال بعد موکول کرده‌اند.

به گزارش مهر، اين روزها بازار مسکن که 2 هفته اي پس از اعلام هدفمندي يارانه ها آرامش خود را از دست داده بود دوباره به حالت قبل بازگشت اما همچنان خريداران و فروشندگان در معاملات با احتياط عمل مي کنند.

در اين ميان، فروشندگان با وسواس بيشتري قيمتها را اعلام مي کنند و سعي دارند تا با کمترين ريسک واحد مسکوني خود را به فروش برسانند و حتي برخي از سازندگان مسکن، در اين مدت دست از فروش واحدهاي خود کشيده و خريد و فروش را به سال بعد موکول کرده اند.

وسواس فروشندگان و تعجيل خريداران

در واقع فروشندگان براي جلوگيري از ضرر، وسواس زيادي را در فروش واحدها از خود نشان مي دهند. درمقابل خريداران که با وسواس سازندگان مواجه شدند در خريد واحدهاي مورد نظر خود تعجيل مي کنند تا با قيمت هاي مناسبي صاحبخانه شوند.

براساس اين گزارش قشر متوسط که عمدتا واحدهاي 50 تا 70 متري را براي خريد انتخاب مي کنند بيشتر بر قيمت مسکن تاکيد دارند و موضوعات ديگري مانند نماي بيروني و داخلي ساختمان و مصالح بکار رفته در آن از اهميت کمتري نسبت به گذشته برخوردار است.

مشاوران املاک در شهر تهران براين نکته تاکيد دارند که برخي در بازار مسکن تهران با وسواس در فروش، کمي التهاب را در بازار بوجود آورده اند که البته نسبت به اوايل اجراي قانون هدفمندي يارنه ها اين التهاب تا حد زيادي فروکش کرده است.

قيمت آپارتمانهاي 50 تا 70 متري

گزارش خبرنگار مهر از سطح شهر حاکي از آن است که قيمت يک واحد مسکوني 63 متري در حوالي متروي صادقيه بدون پارکينگ با قيمت 87 ميليون تومان عرضه مي شود، همچنين 63  متري در ميرداماد 220 ميليون تومان قيمت دارد.

آپارتماني 67 متري در خيابان جمهوري بدون انباري و پارکينگ با قيمت 70 ميليون تومان قيمت گذاري شده است و واحد مسکوني 72 متري در خيابان جمالزاده شمالي با قيمت 105 ميليون تومان عرضه مي شود.  همچنين 69  متري در خيابان جيحون هم با متري يک ميليون و 250 هزار تومان به فروش مي رسد.

براين اساس 70 متري در محدوده تهرانپارس خيابان پروين با قيمت 93 ميليون تومان به فروش مي رسد و براي واحد 68 متري 20 سال ساخت 70 ميليون تومان قيمت تعيين شده است.

همچنين 70 متري نوساز در خيابان ايران هم 165 ميليون تومان قيمت گذاري شده است و در خيابان پيروزي افراسيابي جنوبي هم يک آپارتمان 68 متري با قيمت 90 ميليون تومان عرضه مي شود. 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: