بررسي كنوانسيون مبارزه با فساد در جلسه مفاسد اقتصادي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي از بررسي كنوانسيون بين المللي مبارزه با فساد در جلسه اين ستاد خبر داد.

غلامرضا مصباحي مقدم نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاين با اشاره به جلسه شب گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي گفت:از آنجا كه جمهوري اسلامي ايران عضو  كنوانسيون بين المللي مبارزه با فساد است، در جلسه شب گذشته وزير دادگستري به عنوان نماينده ملي ايران در اين كنوانسيون گزارشي را به اعضاي ستاد ارائه كرد.

وي افزود: در اين جلسه اعلام شد كه جمهوري اسلامي ايران براي پاسخگويي به سوالات كنوانسيون  آمادگي دارد.

نماينده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي با بيان اينكه در ادامه اين جلسه رئيس كل بانك مركزي در خصوص سامانه جامع الكترونيكي بانك مركزي گزارشي را به اعضاي ستاد داد،گفت: رئيس كل بانك مركزي از پيشرفت سامانه مذكور توضيحاتي داده است و اعلام كرده كه 95 درصد اين سامانه آماده شده است.

مصباحي مقدم گفت: در اين سامانه اطلاعات مربوط به سپرده گذاران و همچينن تسهيلات گيرندگان بصورت كامل وجود دارد و با راه اندازي اين سامانه نظارت بر بانك ها بيشتر خواهد شد.

يوسف اسدي – خبرنگار جام جم آنلاين



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: