اعتبار طرح آتيه مهر سرانجام تامين شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اعتبار طرح آتيه مهر سرانجام تامين شد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 3
نویسنده : مولوی
رئيس شوراي عالي هماهنگي مديران عامل بانک هاي دولتي از تامين اعتبار 5 هزار ميليارد ريلي از منابع پيش بيني شده براي اجراي طرح آتيه مهر در سالجاري خبرداد و گفت: اين منابع روز دوشنبه هفته جاري در اختيار بانک ملي قرار گرفت.

محمودرضا خاوري در گفت و گو با مهر در خصوص تامين منابع مورد نياز طرح آتيه مهر گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) بانک ملي را به عنوان کارگزار در اين طرح مشخص کرده است و منابع لازم نيز در قانون براي آن پيش بيني شده است.

مديرعامل بانک ملي با بيان اينکه روز دوشنبه هفته جاري 5 هزار ميليارد ريال از منابع پيش بيني شده براي اجراي اين طرح تامين شده و در اختيار بانک ملي قرار گرفت، افزود: اين ميزان منابع در حال حاضر به بانک ملي تحويل داده شده است.

وي با بيان اينکه بانک ملي کارگزار اجراي اين طرح است، تصريح کرد: حسابهاي طرح آتيه مهر به هيچ عنوان مسدود نشده است، بلکه منابع اين حساب ها تا 18 سالگي قابل برداشت نيست.

خاوري با تاکيد بر اينکه دولت بايد منابع لازم براي اجراي طرح آتيه مهر را تهيه کرده و در اختيار بانک ملي قرار دهد، افزود: ما نيز بلافاصله با توجه به اينکه تمام حسابها الکترونيکي است، کارهاي مربوطه را انجام مي دهيم.

رئيس شورايعالي هماهنگي مديران عامل بانکهاي دولتي، معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري را مسئول تامين منابع براي نوزادان دانست.

همچنين جمال دامغانيان عضو هيئت مديره بانک ملي ايران در اين باره گفت: قرار بود 5 هزار ميليارد ريال از بودجه اين طرح در سالجاري از محل فروش سهام تامين شود که متولي انجام آن معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري است.

اين عضو هيئت مديره بانک ملي ايران با اشاره به بودجه 14 هزار ميليارد ريالي پيش بيني شده براي اجراي طرح آتيه مهر ، گفت: تاکنون 960 هزار نوزاد متولد شده اند و تا پايان سال پيش بيني مي شود که به يک ميليون و 400هزار نوزاد برسند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: