ساماندهي دسته چك ها در دستور كار ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي از ساماندهي دسته چك ها خبر داد و گفت: اين ستاد در راستاي پيشگيري از وقوع جرم پيگير اين مسئله بوده و به طور جد آن را در دستور كار خود دارد.

عزت الله يوسفيان ملا نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاين با بيان اينكه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي براي ساماندهي دسته چك ها و پيشگيري از وقوع جرم در اين زمينه جلسات متعددي با رئيس كل بانك مركزي داشته و در خصوص اجراي ماده 21 قانون صدور چك از بانك مركزي خواسته شد تا جلوي سوءاستفاده از چك گرفته شود.

وي افزود: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي تصميم دارد تا با همكاري و همراهي مسئولين بانك مركزي صدور دسته چك ها از سوي بانك ها براي افراد متناسب با شرايط و وضعيت اقتصادي آنها باشد و در همين راستا برنامه ريزي هايي صورت گرفته است.

يوسفيان ملا گفت: ما در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي به طور جد به دنبال اين مسئله هستيم و تصميم داريم تا از وقوع جرايم جلوگيري كنيم.

يوسف اسدي - خبرنگار جام جم آنلاين



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: