افزايش وام ازدواج از سال آينده
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
افزايش وام ازدواج از سال آينده
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
بهمني رييس کل بانک مرکزي از افزايش وام ازدواج از سال آينده به 5 ميليون تومان خبر داد.

محمود بهمني در گفت‌‍وگو با برنا در پاسخ به سؤالي مبني بر افزايش وام ازدواج اظهار داشت: تصميم داريم وام ازدواج را از سال آينده به 5 ميليون تومان افزايش دهيم که از ابتداي سال 90 اجرايي شود.

وي درباره نرخ سود گفت: نرخ سود عقود مبادله اي را چنان برنامه ريزي خواهيم کرد که براساس نرخ تورم و اصول بازار تعيين شود.

رييس کل بانک مرکزي ادامه داد: اين موضوع را هميشه تأکيد مي کنيم که بايستي نرخ آزاد و شناور و واقعي را در جامعه جا بياندازيم؛ اگر نرخ واقعي کسر و اعطا نشود، آن وقت انحراف در منابع را خواهيم داشت.

بهمني با اشاره به اخذ نرخ هاي 28 تا 32 درصدي در بعضي از واحدهاي بانکي گفت: براي اينکه بانک ها سود بيشتري بر اساس عقود مشارکتي‌شان نگيرند، سعي مي کنيم سقف هايي را براي آن تعيين کنيم تا اين بانک ها را کنترل نماييم.

وي همچنين تصريح کرد: امروز با شرايط فعلي، صنعت هيچ وقت نمي تواند سود 28 تا 30 درصدي را پرداخت کند و صنعت ما در شرايط کنوني سودآوري 40 درصد را ندارد؛ همچنين بخش کشاورزي نمي تواند جواب اين سودها را داشته باشد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: