4 نيروگاه از طريق مزايده‌ واگذار مي‌شوند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
4 نيروگاه از طريق مزايده‌ واگذار مي‌شوند
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
مجري طرح خصوصي سازي صنعت برق اعلام کرد: وزارت نيرو 4 نيروگاه زرند، شريعتي، شهيد زنبق و نيشابور را از طريق مزايده واگذار مي کند.

سيدحسين عبدالخالق زاده در گفتگو با مهر گفت: در اجراي جز الف بند 8 قانون بودجه سال 89 کل کشور، شرکت توانير در نظر دارد به وکالت و نمايندگي از شرکتهاي برق منطقه اي کرمان و خراسان رضوي و يزد، نسبت به فروش نقدي 4 نيروگاه بخاري "زرند" واقع در استان کرمان به قدرت نامي 60 مگاوات، سيکل ترکيبي و گازي "شريعتي" به قدرت نامي 501.1 مگاوات و سيکل ترکيبي نيشابور به قدرت نامي 1040 مگاوات واقع در استان خراسان رضوي و نيز نيروگاه گازي شهيد زنبق واقع در استان يزد به قدرت نامي 100 مگاوات را از طريق مزايده به بخش خصوصي واگذار کند.

مجري طرح خصوصي سازي صنعت برق افزود: مهلت خريد اسناد مزايده دو نيروگاه زرند و شريعتي از دهم تا چهاردهم بهمن ماه جاري است و متقاضيان خريد مي توانند براي دريافت اسناد مزايده به ساختمان مرکزي شرکت توانير مراجعه کنند.

وي اظهار داشت: در مرحله اول دو نيروگاه شريعتي و زرند براي مزايده اعلام شده‌اند و در ادامه، زمان خريد اسناد مزايده دو نيروگاه شهيد زنبق و نيشابور نيز ظرف يک هفته آينده اعلام و آگهي خواهد شد.

عبدالخالق زاده قيمت پايه کارشناسي براي مزايده نيروگاه بخاري زرند کرمان را 250 ميليارد و 300 ميليون ريال و قيمت پايه کارشناسي براي مزايده نيروگاه سيکل ترکيبي و گازي شريعتي را دو هزار و 218 ميليارد ريال عنوان کرد.

وي تصريح کرد: خريدار نيروگاه متعهد به توليد برق بوده و در صورت تمايل مي تواند برق توليدي را در بازار برق به فروش برساند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: