4 طرح جديد بانکها براي يارانه‎هاي نقدي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
4 طرح جديد بانکها براي يارانه‎هاي نقدي
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
رئيس شوراي هماهنگي مديران عامل بانک هاي دولتي از 4 طرح بانکي براي يارانه هاي نقدي خبر داد و گفت: حق تقدم استفاده از تسهيلات بانکي از طريق يارانه هاي نقدي پيش بيني شده است.

محمود رضا خاوري در گفتگو با مهر از برنامه هاي سيستم بانکي و بانک ملي براي ارائه خدمات بانکي از طريق يارانه هاي نقدي واريز شده به حساب بانکي افراد و برنامه هاي طراحي شده در اين زمينه و ابلاغ آنها به شعب خبر داد.

مديرعامل بانک ملي يکي از اين طرحها را استفاده از تسهيلات بانکها براي خريد کالاهاي اساسي و کالاهاي مورد نياز منازل افراد عنوان و بيان کرد: بر اساس اين تسهيلات افراد به بانک وکالت مي دهند که از محل منابع موجود در حساب يارانه هاي نقدي، اقساط توسط بانک برداشت شود.

وي يکي ديگر از طرحها در اين زمينه را فروش اقساطي سکه ذکر کرد و اظهار داشت: در اين طرح سکه طلا به نرخ روز توسط بانک فروش اقساطي مي شود و در زمان تحويل به نرخ روز با کسر 16 درصد، سکه به آنها تحويل داده مي شود.

اين مقام مسئول در نظام بانکي با بيان اينکه مردم مي توانند از اين زمينه براي پس اندازهاي آتي خود در بخش يارانه هاي نقدي بهره مند شوند، افزود: در طرح فروش اقساطي سکه از ريسک نوسانات تورم و نرخ ارز مصون خواهند ماند، علاوه براينکه از تخفيف 16 درصدي نرخ سکه طلا هم استفاده مي کنند.

خاوري بيان کرد: علاوه بر دو طرح مذکور حق تقدم استفاده از تسهيلات هم پيش بيني شده است تا مردم از اين طرح هم استفاده کنند.

رئيس شوراي عالي هماهنگي مديران عامل بانکهاي دولتي اضافه کرد: افرادي که بخواهند وجوه يارانه هاي نقدي خود را به امر قرض الحسنه اختصاص دهند و از ثواب آن بهره مند شود از جوايز و امکانات بانک بهره مند مي شوند و اين امکان هم اکنون در بانک ملي براي آنها فراهم شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: