حال و هواي اجاره‌نشيني در زمستان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حال و هواي اجاره‌نشيني در زمستان
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
فصل آخر سال 89 درحالي سپري مي‌شود که با وجود کاهش 5 درصدي اجاره بها نسبت به اوايل سال، بازهم اجاره‌ها به طور متوسط افزايش 10 درصدي را نسبت به زمستان سال گذشته نشان مي‌دهند و موجرها بر دريافت اجاره به جاي وديعه تمايل دارند.

به  گزارش مهر، امسال با افزايش قيمت اجاره بها در اوايل سال با افزايش 20 درصدي روبرو شد و باوجودي که مسئولان در ابتدا از قبول اين موضوع سرباز مي زدند اما با اعلام قيمتها سرانجام افزايش قيمتها را پذيرفتند.

همين امر منجر به اين شد که وزير مسکن وشهرسازي دستور تدوين بسته اجاره بها را بدهد تا براساس اين بسته، قيمت اجاره بها در سطح شهر در کنترل باشد. گرچه مشاوران املاک در سطح شهر تهران، اجراي چنين موضوعي را ناممکن مي دانند اما علي نيکزاد براجراي اين بسته اصرار دارد وآن را حتمي مي داند.

در روزهاي کنوني که به گفته مشاوران املاک فصل بي رونقي براي اجاره محسوب مي شود؛ قيمت اجاره بها با ثبات همراه بوده و حتي کاهش 5 درصدي نسبت به تابستان امسال نشان مي دهد که البته غير فصل بودن از مهمترين دلايل آن است.

دريافت اجاره به جاي وديعه

مشاوران املاک اين نکته را تاييد مي کنند که ازابتداي امسال تاکنون موجرها همچنان به دنبال اجاره بيشتر هستند و حتي حاضرند که نسبت به ارزش واقعي واحد مسکوني اجاره بهاي کمتري را تعيين کنند به شرطي که مستاجران به جاي وديعه، اجاره بپردازند. در واقع کمبود نقدينگي در بازار باعث شده است که موجرها به دنبال دريافت اجاره ماهانه باشند.

در روزهاي کنوني که به گفته مشاوران املاک فصل بي رونقي براي اجاره محسوب مي شود؛ قيمت اجاره بها با ثبات همراه بوده و حتي کاهش 5 درصدي نسبت به تابستان امسال نشان مي دهد که البته غير فصل بودن از مهمترين دلايل آن است.

مشاوران املاک اين نکته را تاييد مي کنند که موجرها همچنان به دنبال اجاره بيشترهستند و حتي حاضرند که نسبت به ارزش واقعي واحد مسکوني اجاره بهاي کمتري را تعيين کنند به شرطي که مستاجران به جاي وديعه، اجاره بپردازند.

از سويي فعالان بازار مسکن معتقدند که با وجود کاهش قيمتها نسبت به اويل سال جاري اما بازهم اجاره بها نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزايش 10 درصدي را نشان مي دهد. در واقع هنوزهم قيمتها به نرخهاي قبل بازنگشته اند.

يکي از موجرها در اين رابطه گفت که آپارتماني که سال گذشته 60 ميليون رهن داده مي شد امسال به رقم 70 ميليون تومان رسيده است.

ليست اجاره بها در شهر تهران

گزارش ها از سطح شهر حاکي از آن است که آپارتمان 55 متري در خيابان طالقاني 22 ميليون تومان به رهن گذاشته شده و آپارتماني ديگر با همين متراژ در خيابان کارگزشمالي با 8 ميليون ماهيانه330 هزار تومان و يا 4 ميليون 450 ميليون تومان به اجاره گذاشته شده است.

همچنين براي واحدي60 متري در خيابان جيحون 11 ميليون وديعه با ماهيانه 210 هزار تومان اجاره تعيين شده است. آپارتماني ديگر در خيابان بهارشيراز با متراژ 67 متر به قيمت 10 ميليون وديعه و 480 هزار تومان اجاره بها به مستاجران اجاره داده مي شود.

آپارتماني 75 متري در تهرانپارس هم با 15 ميليون وديعه و 300 هزار تومان اجاره بها و همچنين  6 ميليون وديعه با 500 هزار تومان اجاره به اجاره گذاشته شده است.

75 متري 2 خوابه نوساز در اشرفي اصفهاني مرزداران که مالک آن بر لوکس بودن اين واحد مسکوني تاکيد دارد 20 ميليون رهن و ماهيانه 600 هزار تومان اجاره براي آن تعيين شده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: