مختارنامه تاثيرگذار و بصيرت افزاست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مختارنامه تاثيرگذار و بصيرت افزاست
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
حجت الاسلام و المسلمين قرباني ، نماينده ولي فقيه در استان گيلان و امام جمعه شهر رشت ، در نامه اي به آقاي ضرغامي ، عملکرد رسانه ملي در سال هاي اخير را تحسين برانگيز خوانده و گفته است: «توجه صداوسيما به ارتقاي کمي و کيفي برنامه ها، به ويژه در حوزه دين و فرهنگ، نشاني از تلاش صادقانه، نگاه عالمانه و مديريت خردمندانه حاکم بر آن رسانه ي تاثيرگذار است».

به  گزارش جام جم آنلاين به نقل از حوزه رياست سازمان صداوسيما ، امام جمعه شهر رشت با قدرداني از تلاش صداوسيما در ساخت برنامه هاي بصيرت افزا، توليد و پخش سريال مختارنامه را برگي از فضائل و مناقب رسانه ي ملي برشمرده و افزوده است:«اين سريال توانسته به صورت ظريف و هنرمندانه، ابعاد مختلف فتنه و توطئه ي دشمنان اسلام را که بارها در تاريخ تکرار شده و مردم کشور ما نيز سال گذشته در آشوب هاي پس از انتخابات رياست جمهوري شاهد نمونه اي از آن بودند، روشن کند».

حجت الاسلام و المسلمين قرباني در پايان، توليد برنامه هاي فاخر مزين به آراستگي ظاهر و جلاي باطن را رهين نيات خالصانه دست اندکاران صداوسيما دانسته اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: