حرداني مدال برنز را كسب كرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حرداني مدال برنز را كسب كرد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 3
نویسنده : مولوی
‌جواد حرداني ‌پرتابگر تيم ملي دووميداني جانبازان و معلولين مدال برنز مسابقات قهرماني جهان در نيوزيلند را كسب كرد.

به گزارش ايرنا، مسابقات دووميداني قهرماني معلولين جهان از روز شنبه در نيوزيلند آغاز شد و مدال برنز حرداني نخستين مدال تيم دووميداني جانبازان و معلولين كشورمان در اين دوره از مسابقات است.

حرداني در روز دوم رقابت هاي جهاني دووميداني معلولان در ماده پرتاب ديسك ايستاده با ثبت ركورد 46 متر و 53 سانتي متر موفق به كسب مدال برنز شد.

برنز حرداني در كلاس ادغامي 37.38 است و مدال طلاي اين كلاس را ورزشكاري از كشور لهستان با ثبت ركورد جهاني 53 متر برگردن آويخت و نماينده اوكراين نيز با ركورد 52 متر و 48 سانتي متر مدال نقره را از آن خود كرد.

بيش از هزار ورزشكار از 80 كشور جهان در اين رقابت‌ها كه انتخابي پارالمپيك 2012 لندن نيز محسوب مي شود، شركت دارند كه تيم ملي دووميداني ايران نيز با 10 ورزشكار با حريفان جهاني رقابت مي كند.

رقابت‌هاي جهاني دووميداني معلولان از دوم تا دهم بهمن‌ماه در ورزشگاه «كويين اليزابت پارك» كرايست چرچ نيوزلند برگزار مي شود.

كوروش فرهادي (كردستان)، پيمان نصيري (كرمان)، سيامك صالح فرج‌زاده و جلال خاكزاديه (آذربايجان شرقي)، جواد حرداني و عبدالرضا جوكار (خوزستان)، فرزاد سپهوند (لرستان)، علي محمدياري (تهران)، سيدعرفان حسيني و احمدرضا كاظمي (نابينا) ورزشكاران اعزامي ايران به اين رقابت ها هستند كه بهمن رضايي به عنوان سرمربي و مصطفي بهرامي به عنوان مربي اين ورزشكاران را همراهي مي كنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: