سرما در آمريكا به 40 درجه زير صفر رسيد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سرما در آمريكا به 40 درجه زير صفر رسيد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 3
نویسنده : مولوی
موج جديد سرما و يخبندان در آمريكا ، دماي هوا در برخي ايالات شمالي اين كشور را تا 40 درجه زير صفر كاهش داد.

به گزارش ايرنا ، تلويزيون اتريش روز يكشنبه با اعلام اين خبر افزود: گزارش ها حاكي است در ايالت «مينه سوتا» درجه هواي روز جمعه به 43 درجه سلسيوس زير صفر رسيد كه پايين ترين درجه دماي ثبت شده در اين ايالت از سال 1897 ميلادي است.

همچنين اين گزارش مي افزايد: موج جديد سرما كه از روز شنبه آغاز شده بار ديگر مركز آمريكا را در بر گرفت و تاكنون باعث مرگ دست كم 5 نفر و زخمي شدن چندين نفر در تصادف هاي جاده اي شده است.

برف و بوران در حالي اين مناطق را فرا مي‌گيرد كه با افزايش دما بعد از يخبندان هفته گذشته ساكنان اين مناطق در حال ترميم وضعيت خود ناشي از سرماي سخت بودند.

سرما در ايالت هاي كانزاس و تگزاس و مناطق ديگر جاده‌ها را بشدت لغزنده كرده به گونه اي كه تاكنون 5 نفر در حوادث رانندگي جان خود را از دست داده اند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: