ملت ايران در برابر زورگويي مي ايستد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ملت ايران در برابر زورگويي مي ايستد
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 3
نویسنده : مولوی
رييس جمهور با تاكيد بر اينكه صهيونيست هاي بي فرهنگ ، برخي از دولت هاي استعماري و قدرت طلبان اروپايي و آمريكايي علاقه ندارند كه مذاكرات ايران و گروه 1+5 به خوبي انجام شود خطاب به مسئولين 1+5 گفت : اگر مي خواهيد مذاكرات به نتيجه برسد بايد خودتان را از زير فشار انسان هاي كوته بين و بي فرهنگ خارج كنيد تا شرايط براي تعامل هر چه بيشتر فراهم شود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي نژاد در اجتماع باشكوه مردم استان گيلان با اشاره به مذاكرات اخير ايران با اعضاي 1+5 اظهار داشت : جمهوري اسلامي ايران از درخواست مذاكره استقبال كرده و صراحتا اعلام كرديم كه بر پايه عدالت و احترام آماده مذاكره هستيم و اين مذاكرات بايد به رسميت شناخته شدن حقوق ملت ايران و حقوق قانوني ساير ملل بيانجامد .

رييس جمهور با تاكيد بر اينكه ملت ايران از همكاري و تعامل استقبال مي كند به مذاكرات انجام شده ميان ايران و گروه 1+5 اشاره و خاطر نشان كرد : به خاطر آگاهي از سوابق و روحيات طرف هاي مذاكره كننده هيچ گاه انتظار نداشته ايم كه طي چند جلسه همه مسايل حل شود اما اگر طرف مقابل مصمم و متعهد به عدالت و قانون و احترام باشد اميد مي رود كه طي جلسات آينده نتايج مناسبي از مذاكرات حاصل شود .

دكتر احمدي نژاد خطاب به طرف هاي مذاكره با ايران با اشاره به اينكه دو راه بيشتر پيش رو نداريد ، گفت : راه اول ادامه راه گذشته است شما همه توان خود را به كار گرفتيد تا از هسته اي شدن ملت ايران جلوگيري كنيد اما ناكام مانديد؛ يك راه اين است كه مسير قبلي را ادامه بدهيد اما بايد بدانيد ادامه مسير گذشته ، نتيجه اي جز آنچه تا امروز نصيب شما شده است نخواهد داشت.

ملت ايران در برابر زورگويي مي ايستد

وي افزود: ملت ايران زماني كه هسته اي نبود متحد يكدل همه توطئه ها و فشارها را خنثي كردند امروز كه ديگر هسته اي شده است اگر دشمنان تمام قدرت شيطاني خود را هم بسيج كنند قادر نخواهند بود سرسوزني ملت ايران را از مسير خودش به عقب برگردانند .

دكتر احمدي نژاد راه دوم را انتخاب مسير تعامل و همكاري دانست و گفت : در چند مذاكره اي كه اخيرا انجام شده طرفين به طور دقيق با ديدگاه ها يكديگر آشنا شده اند و شرايط فراهم است كه اگر طرف مقابل به عدالت و احترام پايبند باشد در جلسات آينده توافقات خوبي انجام شود .

رييس جمهور تصريح كرد : ملت ايران اهل منطق، عدالت ، احترام و محبت است اما دنيا بداند اين مردم در برابر زورگويي مي ايستد و زورگويان را سرجايشان خواهند نشاند .

امروز همه ملت ها ، ايران را متعلق به خودشان مي دانند

رييس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع آباداني و ساختن ايران اشاره كرد و آن را يك ماموريت ، ضرورت و وظيفه دانست و گفت : امروز ساختن ايران به معناي برافراشتن پرچم توحيد و عزت انساني و منكوب كردن مستكبران عالم است چرا كه امروز همه ملت ها ، ايران را متعلق به خودشان مي دانند و پيشرفت ايران را موجب دلگرمي، عزت و راه نجات خود از شر مستكبران ، ديكتاتورها و فاسد ها مي دانند.

وي افزود: ساختن ايران در حقيقت عبور دادن بشريت از گردنه سختي ها و رسيدن به جامعه جهاني سرشار از عدالت و محبت است.

دكتر احمدي نژاد در ادامه با اشاره به موضوع هدفمند كردن يارانه ها ، اظهار داشت : ملت ايران در طرح هدفمند كردن يارانه ها نشان دادند كه اهل كارهاي بزرگ بوده و ظرفيت تصميمات بزرگ و اقدامات تاريخ ساز را دارد و به فضل الهي دولت با اتكاء به اين ظرفيت عظيم ملت ، در آينده نزديك طرح هاي بزرگ و تحول آفرين را عرضه خواهد كرد .

رييس جمهور طرح هدفمند كردن يارانه ها را برنامه اي در راستاي اجراي عدالت و بازگرداندن حقوق ملت به خودشان دانست و گفت : 50 سال متوالي بيش از 70 درصد يارانه ها در اختيار كمتر از 30 درصد مردم بود و امروز همه يارانه ها به طور عادلانه در اختيار آحاد ملت قرار دارد و به فضل الهي اين طرح تا جايي كه همه بيت المال و حقوق مردم به طور عادلانه بين تمام مردم توزيع شود، ادامه پيدا خواهد كرد .

دكتر احمدي نژاد با اشاره به برخي مانع تراشي ها در مسير اقدامات دولت اظهار داشت : برخي بدخواهان ملت ايران عمدتا در بيرون مرزها و برخي كوته فكرها در داخل كشور از اينكه ملت موفق شده است قله بزرگ هدفمند كردن يارانه ها را با افتخار فتح كند ناراحت و نگران هستند آنان از اينكه پول مردم در اختيار خودشان قرار گرفته و كشور با نشاط و مردم متحد ، هوشمند و آماده اقدامات انقلابي هستند نگرانند و سعي مي كنند در گوشه و كنار مزاحمت ايجاد كنند اين عده در جلسات ، فراموشخانه ها و در دخمه هاي خود نشسته اند و به خيال خود به دنبال ايجاد مشكل براي دولت هستند تا دولت نتواند به مردم خدمت برساند .

وي خطاب به بدخواهان ملت ايران اظهار داشت : از زبان ملت ايران به شما مي گويم كه باز هم در اشتباه هستيد و مردم را دست كم گرفته ايد شما با احمدي نژاد طرف نيستيد احمدي نژاد قطره اي از درياي اين مردم است و شما با اين مردم طرف هستيد كه اگر دست از فتنه گري برنداريد به ملت معرفي خواهيد شد و اين ملت شر شما را از سر ايران كم خواهد كرد .

طرح عظيم دولت براي اشتغال جوانان

رييس جمهور در ادامه سخنان خود از برنامه دولت براي ايجاد اشتغال براي جوانان خبر داد و گفت : يكي از مهمترين طرح هاي دولت كه به زودي آغاز خواهد شد نهضت سراسري ايجاد اشتغال براي جوانان عزيز ايران زمين است . دولت همه توان خود را بسيج كرده است و به زودي با حضور اين خادم كوچك شما، طرح عظيم ايجاد اشتغال براي جوانان سراسر ايران زمين كليد خواهد خورد .

دكتر احمدي نژاد افزود : دولت مصمم است تا قبل از پايان دولت دهم كاري در كشور انجام شود كه بيكاري از همه استان هاي كشور ريشه كن شود و در همين راستا سازماندهي هاي لازم انجام شده و با تصويب نمايندگان مجلس بودجه آن نيز آماده شده و به زودي اجراي آن آغاز خواهد شد .

وي در ادامه كارآفرينان ، صنعتگران و كساني كه توانايي اداره مجتمع هاي بزرگ كشاورزي و كارخانجات را دارند به مجاهدت بزرگ براي ساختن ايران و ايجاد اشتغال براي جوانان فراخواند.
رييس جمهور خاطر نشان كرد : دولت در كنار اين طرح ها ، طرح اصلاح سيستم بانكي و اصلاح سيستم مالياتي كشور را در دستور كار دارد كه اين طرح ها در مراحل نهايي قرار دارد و به زودي اجرايي خواهند شد .

دكتر احمدي نژاد گفت : بايد دست به دست هم در اين سرزمين الهي جامعه اي نمونه و شاهد و الگو را به بشريت معرفي كنيم و ايمان دارم كه ملت ايران و پيشاپيش آنان مردم گيلان به سرعت ايران را به بام عزت جهان خواهند رساند .

رييس جمهور تصريح كرد : بايد ايران را با الگوي اسلامي و ايراني يعني با فرهنگ، ا نديشه ، ابتكار، توانمندي، تلاش و منابع طبيعي داخلي بسازيم و مطمئن هستم مردم ايران اين سرزمين را آنچنان كه شايسته ملت ايران باشد خواهند ساخت .

رييس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود و در ادامه سلسله گفتارهاي خود در سفرهاي استاني درباره ويژگي هاي دولت اسلامي به موضوع اقامه نماز و ويژگي هاي نماز اشاره كرد و گفت : بزرگداشتن خداي متعال و تكبير خداوند از جمله ويژگي هاي نماز است ، همه نماز تكبير است نماز با تكبير آغاز مي شود و با تكبير خاتمه مي يابد، نماز تمرين يك زندگي متعالي در سايه خداي بزرگ است . تكبير اقرار به ضعف و ناتواني انسان و اقرار به اقتدار و توانمندي خداي بزرگ است .

وي افزود : نماز تمرين تكبير است تا انسان در زندگي خود، خدا را بالاتر و بزرگتر از همه موجودات بشناسد.

رييس جمهور خاطر نشان كرد : خداي متعال وجود مطلق است همه عالم متعلق به اوست او خالق يگانه است هيچ كس بدون اراده خدا از خود اراده و قدرتي ندارد هر قدرتي را كه در عالم وجود دارد اولا خدا از او بزرگتر است ثانيا ناشي از قدرت خداست اين عالم تجلي خداست و خدا از همه زمين ، آسمان ها و همه مخلوقات بزرگتر ، عالمتر ، قوي تر ، قدرتمندتر، حكيم تر و غني تر است .

دكتر احمدي نژاد گفت : انسان هايي كه در مسير تكبير خدا قدم برمي دارند به هر مرحله اي از مراحل كمال انساني دسترسي پيدا مي كنند خدا را بزرگتر مي يابند .

سرنوشت مستكبران ذلت و نابودي است

رييس جمهور اظهار داشت : كسي كه نمازگزار واقعي باشد خدا را بزرگ مي شمارد و كسي كه خدا را بزرگ مي شمارد همه زيبايي ها ، خوبي ها و نيكي هاي عالم را بزرگ مي شمارد . آنكه خدا را بزرگ مي شمارد هدايت هاي الهي و دستورات الهي را بزرگ مي شمارد ، عدالت، عشق ، دوست داشتن ديگران، انفاق،فداكاري و ايثار را بزرگ مي شمارد .

وي افزود : كسي كه خدا را بزرگ مي شمارد از هيچ قدرتي هراسي به خود راه نمي دهد همه قدرتهاي تجاوزگر همه قدرت هاي سلطه گر را شيطاني و كف روي آب مي شمارد و كسي كه خدا را بزرگ مي شمارد يك تاريخ ذلت مستكبران، فرعونيان و نمروديان را در برابر خود دارد و كسي كه خدا را بزرگ مي شمارد كمال و كرامت انساني را بزرگ مي شمارد و خدا را شكر كه ملت عزيز ايران نمازگزار واقعي هستند و خدا را بزرگ مي شمارند و از هيچ قدرتي هراسي به دل راه نمي دهند و به بركت اقامه نماز واقعي امروز در برابر همه مستكبران عالم سينه سپر كرده اند و تا نابودي ظلم و استكبار از سرتاسر زمين هرگز از پاي نخواهند نشست .

رييس جمهور خطاب به مستكبران و قلدرهاي عالم را به قرار گرفتن در مسير استقامت و عدالت فرا خواند و گفت : ملت ايران به عنوان ملتي مومن ، پاك ، دلداده به آرمانهاي الهي ، پايبند به عدالت و صلح جهاني است و هرگز به دنبال تجاوز به حقوق ديگران نيست و اجازه هم نمي دهد احدي به حقوقشان تجاوز كند شما را به يگانه پرستي و بزرگ داشتن خداي متعال دعوت مي كند و اگر اين دعوت را بپذيريد به نفع شماست و اگر نپذيرفتيد بدانيد سرنوشت مستكبراني كه به دعوت هاي الهي پاسخ منفي داده اند ذلت ، سقوط و نابودي حتمي خواهد بود .

دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه راه برپايي جامعه سعادتمند از طريق برپايي نماز است ، گفت : نماز حقيقي انسان ساز ، كمال آفرين و سعادت بخش است ملتي كه اهل برپايي نماز باشد در حقيقت اهل برپايي عدالت، محبت ، عزت است و طعم سعادت را در اين جهان و در آخرت خواهد چشيد .

دولت در زمينه صنعت استان تصميمات بزرگي خواهد گرفت

رييس جمهور در ادامه با اشاره به ويژگي هاي مردم استان گيلان و اقدامات دولت براي عمران و آباداني اين استان گفت : كلمات از اينكه بتوانم عشق عميق و قلبي خود را به بزرگواري ها و عظمت هاي مردم گيلان بيان كنم قاصر است، در دو سفر قبلي تصميماتي براي پيشرفت استان اتخاذ شده كه بخش هاي قابل توجهي از آن اجرا شده است تعدادي هم در دست اجرا است .

دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد : در طول 5 سال اخير حدود هزار و هشتصد ميليارد تومان در صنعت استان سرمايه گذاري شده است كه اين ميزان معادل ده برابر دوره مشابه قبل است اما دولت هنوز خود را در مسير رفع مشكلات و محروميت هاي استان گيلان در ابتداي راه مي داند و از اين رو طرح هاي جديدي در دستور كار دارد كه اميدواريم به مرور به بهره برداري برسد. دولت در زمينه صنعت استان تصميمات بزرگي خواهد گرفت .

رييس جمهور توجه به بخش كشاورزي استان گيلان را مورد تاكيد قرار داد و گفت : استان گيلان استاني زر خيز است و بخش مهمي از نيازهاي غذايي كشور را كشاورزان و صيادان عزيز گيلاني و عشاير و دامداران تامين مي كنند . دولت فهرست بلندي از برنامه ها براي كمك به كشاورزان را در دستور كار دارد و مصمم است تصميمي كه براي احياي سازمان چاي اتخاذ كرد ، براي برنج و ابريشم هم تصميمات انقلابي خواهد گرفت تا يك بار براي هميشه مشكلات برطرف شود . 



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: