4وزارت موفق‌درانتقال کاركنان از تهران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
4وزارت موفق‌درانتقال کاركنان از تهران
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور گفت: خوشبختانه تعداد وزارتخانه‌هايي که موفق به انتقال بخشي از کارکنان خود به خارج از تهران شده اند، افزايش يافته است و وزارتخانه هاي کار وامور اجتماعي، بازرگاني، فرهنگ و ارشاد اسلامي، صنايع و معادن، سازمان ميراث فرهنگي و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور تقريبا به مرز 40 درصد رسيده اند و ساير دستگاه هاي اجرايي هم به صورت جدي اين بحث را دنبال مي کنند.

به گزارش جام جم آنلاين، لطف الله فروزنده در گفتگوي اختصاصي با پايگاه اطلاع رساني دولت درباره آخرين وضعيت طرح انتقال بخشي از دستگاه هاي اجرايي به خارج از تهران اظهار داشت: طرح انتقال کارمندان از تهران در قالب 14 برنامه دنبال مي شود که همه برنامه‌ها به صورت موازي در حال اجراست.

وي افزود: ادارات، ‌سازمان ها و وزارتخانه‌ها قرار بود 40 درصد نيروها و بخش هاي وابسته به خود را تا پايان امسال کاهش دهند که با انتقال سازمان‌ها و نيروهايشان اين موضوع در حال پيگيري است.

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور در ادامه به برنامه گمرک و اصناف براي تمرکز زدايي اشاره کرد و گفت: گمرک قرار شده؛ طرحي را براي تمرکز زدايي آماده کنند، يک کاري را نيز اصناف قرار شد، انجام دهند و مراکز تجاري منتقل شوند که در حال حاضر دنبال مي شود. خوشبختانه همه برنامه‌ها به صورت موازي در حال پيگيري است که انشاالله بتوانيم آن بخشي از دستگاه اجرايي که حضورشان در تهران ضرورت دارد، باقي بماند و ساير بخش ها با يک شيب ملايم منتقل شده و به منطقه‌اي که از نظر محيطي هم مناسب و شرايط لازم را داشته باشد، منتقل شوند.

فروزنده وزارتخانه هاي کار وامور اجتماعي، بازرگاني، فرهنگ و ارشاد اسلامي، صنايع و معادن و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور را موفق ترين دستگاه هاي اجرايي در بحث دور کاري عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تعداد وزارتخانه‌هايي که موفق به انتقال بخشي از کارکنان خود به خارج از تهران شده اند، افزايش يافته است و وزارتخانه هاي کار وامور اجتماعي، بازرگاني، فرهنگ و ارشاد اسلامي، صنايع و معادن، سازمان ميراث فرهنگي و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور تقريبا به مرز 40 درصد رسيده اند و ساير دستگاه هاي اجرايي هم به صورت جدي اين بحث را دنبال مي کنند و من فکر مي کنم حداقل 40 درصد در ظرف يک ماه آينده قطعي خواهند شد.

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور خاطر نشان کرد: کارمندان زماني که رفتند و دور کار شدند مزاياي کار را ديدند، خودشان سفيراني خواهند شد که ديگران را نيز متقاضي اين طرح مي کنند.

وي در پايان تصريح کرد: دوري کاري طرح بسيار خوبي است. ما هم اعلام کرديم که خانم‌ها، مخصوصا خانم هايي که بچه کوچک دارند در اولويت اين طرح هستند و انتظار داريم با توجه به اينکه 40 درصد از کارکنان بخش ستادي خانم‌ها هستند، اينها بتوانند دور کار شوند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: