محدوديت هاي ترافيكي آخر هفته
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
محدوديت هاي ترافيكي آخر هفته
نوشته شده در یک شنبه 3 بهمن 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
پليس راه راهور نيروي انتظامي در اطلاعيه اي به منظور افزايش ايمني، ايجاد كاهش و تسهيل در امر عبور و مرور وسايل نقليه محدوديت هاي ترافيكي تعطيلات آخر هفته را اعلام شد.

به گزارش ايرنا، تردد موتور سيكلت از ساعت 12 فردا - دوشنبه -تا ساعت 22 روز جمعه اين هفته از محورهاي كرج - چالوس، هراز - فيروز كوه، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و برعكس ممنوع است.همچنين رفت و آمد انواع تريلر و كاميون از محور كرج - چالوس همچنان ممنوع است .

بر اساس اين گزارش ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 22 روز جمعه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 17:30 تا ساعت 22 از 15 كيلومتري بالاي مرزن آباد به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.همچنين تردد تمامي تريلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

در اطلاعيه پليس راهور آمده است : رفت و آمد همه كاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 21 روزهاي دوشنبه و پنجشنبه و ساعت 6 تا 21 روز هاي سه شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

همچنين تردد تمامي تريلر ها به استثناي حاملان مواد سوختني و فاسد شدني از ساعت 6 تا 21 روزهاي سه شنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و برعكس ممنوع است.
بر اساس گزارش پليس راهور ، تردد تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختني و فاسد شدني از ساعت 6 تا 21 روزهاي سه شنبه و جمعه از ساوه به همدان ( از ساوه تا دو راهي قزوين - همدان) و برعكس ممنوع است.

همچنين رفت و آمد همه تريلر ها و كاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختني و فاسد شدني از ساعت 15 تا 20 روزهاي سه شنبه و جمعه از محور زاهدان - زابل و برعكس ممنوع است.

مركز كنترل ترافيك پليس راه ناجابا شماره تلفن 88255555 ده خط به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: