گرانترين هات داگ دنيا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گرانترين هات داگ دنيا
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
يكي از روزنامه‌هاي نيويورك از فروش يك «هات داگ» به قيمت 69 دلار خبر داده و اعلام كرد: اين هات داگ لقب گران‌ترين هات داگ را از آن خود كرد و اين ركورد در كتاب ركوردهاي گينس به ثبت رسيد.

به گزارش ايسنا، «ترودي تانت» 49 ساله كه صاحب يك رستوران در نيويورك آمريكا است در مصاحبه‌اي با روزنامه‌ ايالتي نيويورك، توضيح داد: در روز «هات داگ خوري»، يك هات داگ ويژه را براي يكي از مشتريان خاص سرو كردم و او هم با كمال ميل اين مبلغ را پرداخت كرد.

اين آشپز 49 ساله خاطرنشان كرد: من براي پخت اين هات داگ از گوشت اردك، روغن گياهي، كره گياهي، خردل مخصوص و تند، پياز و سس گوجه استفاده كرد.

همچنين در آخر براي بهتر جلوه دادن اين هات داگ، آن را در ظرفي پر از چوب شور دودي قرار دادم.

 اين زن 49 ساله پيش از اين هم ركوردار فروش گران ترين بستني به مبلغ يك‌هزار دلار و هات چاكلت چهار گالني به قيمت‌هاي گزاف بوده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: