حمله انتحاري در يك حمام قندهار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حمله انتحاري در يك حمام قندهار
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
بر اساس گزارشها، بر اثر يك انفجار انتحاري در حمام عمومي شهرک اسپين بولدک که در مرز پاکستان واقع است، 17 تن کشته و 23 نفر ديگر زخمي شده اند.

دفتر مطبوعاتي والي قندهار با صدور اعلاميه اي گفته که فرد بمبگذار مواد انفجاري را که به خودش بسته بود در يک حمام، منفجر کرد. اين حمام منطقه پر رفت و آمد شهرک اسپين بولدک واقع است.

در اين اعلاميه آمده که اين انفجار حوالي ظهر به وقت محلي روي داد و هدف فرد بمبگذار يک فرمانده محلي پليس مرزي به نام رمضان بوده است. اين فرمانده پليس در اين انفجار کشته شد و دو سرباز پليس نيز مجروح شدند.

در اعلاميه دفتر مطبوعاتي ولايت قندهار آمده است که بقيه افرادي که در اين انفجار کشته يا مجروح شده اند، همه غيرنظامي بوده اند.

مقامهاي ولايت قندهار مسئوليت اين انفجار را به "دشمنان صلح و مردم" نسبت داده اند. آنها معمولا افراد وابسته به گروه هاي شورشي، از جمله طالبان را با اين عنوان ياد مي کنند.

اما گروه طالبان با انتشار اعلاميه در سايت انترنتي وابسته به اين گروه، مسئوليت اين حمله را به عهده گرفته اند.

مرگ دو سرباز ناتو در شرق افغانستان

براساس يک خبر ديگر دو سرباز نيروهاي ناتو در شرق افغانستان کشته شده اند، پيمان آتلانتيک شمالي ،ناتو، با انتشار اعلاميه اي، اين خبر را تائيد کرده اما در مورد هويت سربازان کشته شده، چيزي نگفته است.

اعلاميه ناتو افزوده است که اين سربازان بر اثر انفجار بمبي که در کنار جاده کار گذاشته شده بود، جان خود را از دست دادند.

مرگ اين سربازان از نخستين تلفات نيروهاي ناتو در سال جديد ميلادي است.

سال 2010 براي نيروهاي خارجي در افغانستان خونبار ترين سال از زمان حضور اين نيروها در افغانستان خوانده شده است.

بي بي سي



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: