فرانسه و 3 ميليون بي خانمان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
فرانسه و 3 ميليون بي خانمان
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 9
نویسنده : مولوی
بر اساس اعلام مؤسسه آمار فرانسه، تا پايان سال 2010 ميلادي، حدود سه ميليون نفر از مردم اين كشور در خانه‌هايي با وضعيت نامناسب و نابسامان زندگي مي‌كنند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرانسوي "لوموند "، مؤسسه ملي آمار فرانسه موسوم به "اينسي " اخيرا طي گزارشي اعلام كرد: طبق آمار به دست آمده از سرشماري‌‌هاي صورت گرفته تا پايان سال 2010 ميلادي، هم‌اكنون 250 هزار نفر بي‌خانمان يا داراي پناهگاه موقت در فرانسه زندگي مي‌كند و دو ميليون و 900 هزار نفر از ساكنان اين كشور نيز در خانه‌هايي با امكانات نامناسب زندگي مي‌كردند.

اين آمار و ارقام تأثير مداوم و بسيار گسترده بحران مسكن در فرانسه را نشان مي‌دهد و اين در حاليست كه سازمان‌هاي غيردولتي و در رأس آنها بنياد "Abbé-Pierre " همواره وجود چنين بحراني را در اين كشور تقبيح كرده و به آن مي‌پردازد.

بنياد خيريه آبه پيير، در آغاز سال گذشته ميلادي با اتكا به آمار و ارقام مؤسسه اينسي اعلام كرد كه سه و نيم ميليون نفر از شهروندان فرانسه در شرايط دشوار و بدون وجود امكانات لازم زندگي مي‌كنند.

بر اساس اين گزارش، 30 درصد‌ بي‌خانمان‌ها در فرانسه را افراد كم سن و سال و 40 درصد را نيز زنان تشكيل مي‌دهند.

علاوه بر اين طبق آمار اينسي،تا پايان سال 2010 ميلادي، 38 هزار نفر از فرانسوي‌ها با هزينه خودشان در هتل‌ها زندگي مي‌كنند و 79 هزار نفر نيز به علت نداشتن امكانات مالي نزد يكي از والدين و يا دوستان خود زندگي مي‌كنند.

بحران بي‌خانمان‌ها مدتهاست به قصه پاورقي در فرانسه تبديل شده و گذشت زمان از نبود اراده مسئولان براي حل و فصل اين بحران پرده برداشته است و اين در حاليست كه در برنامه‌هاي تبليغاتي و تلويزيوني فرانسه به طور مستمر از اختصاص بودجه و تلاش براي رفع اين معضل سخن به ميان مي‌آيد اما در عمل هيچ چاره‌اي براي اين دسته از مردم انيشيده نمي‌شود.

انتظار نمي رود اين مشكل در آينده اي نزديك حل شود زيرا با كسري بودجه و همچنين بحران مالي كشورهاي اروپايي از جمله فرانسه، توان دولت‌ها به اندازه‌اي نيست كه در شرايط كنوني خود را درگير معضل بي‌خانماني كنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: