بوش اعانه جمع مي كند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بوش اعانه جمع مي كند
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 8
نویسنده : مولوی
در پي دعوتي که از رئيس جمهوري سابق آمريکا براي حضور در مراسم يک موسسه صهيونيستي در ژنو شده است، وي با حضور در سوئيس به جمع آوري کمک و اعانه براي آنها اقدام خواهد کرد.

به گزارش مهر ، «ناتي ميتوکي» از مقامات موسسه صهيونيستي کارن حيسود ، که جرج بوش را براي حضور در اين مراسم دعوت کرده است، اظهار داشت : اين مراسم در روز 12 فوريه آتي (23 بهمن ماه) در ژنو برگزار مي شود.

ميتوکي با اشاره به اينکه دعوت از بوش براي حضور در اين مراسم دعوتي ويژه بوده است، افزود: از اعضاي موسسه دعوت شده است که در اين مراسم حتما حضور داشته باشند.

وي تاکيد کرد: البته به نظر ما ، جرج دبليو بوش لياقت بسياري براي حضور در اين مراسم دارد تا شبي آرام و به يادماندني را در کنار هم بگذرانيم.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: