آسانژ بار ديگر در دادگاه حاضر شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آسانژ بار ديگر در دادگاه حاضر شد
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
جوليان آسانژ، بنيانگذار سايت اينترنتي ويکي ليکس در دادگاه بل مارش لندن حضور يافت تا قاضي دادگاه در مورد تاريخ رسيدگي به درحواست استرداد او به سوئد تصميم گيرد.

دولت سوئد خواستار استرداد جوليان آسانژ براي بازجوئي درمورد شکايت مربوط به تعرض و تجاوز و آزار جنسي است اما  آسانژ مي گويد که اين اتهام با انگيزه سياسي به او وارد شده است.

جوليان آسانژ درحالي وارد دادگاه بل مارش شد که ده ها روزنامه نگار و فيلمبردار در انتظار او بودند.

او مدت کوتاهي در مقابل آنها براي فيلمبرداري و عکسبرداري توقف کرد و بعد وارد دادگاه شد.

در دادگاه که فقط ده دقيقه به طول انجاميد، قاضي نيکلاس اوانس موافقت کرد که رسيدگي به پرونده استرداد او ماه آينده انجام گيرد.

در پايان جلسه دادگاه، جوليان آسانژ از تصميم قاضي نيکلاس اوانس ابراز خشنودي کرد و خطاب به خبرنگاران گفت که ويکي ليکس کماکان به افشاگري هاي خود ادامه مي دهد و بزودي اسناد ديگري را منتشر خواهد کرد.

هفته گذشته آمريکا از سايت اجتماعي توييتر خواست تا در مورد کساني که با ويکي ليکس درارتباط هستند، اطلاعاتي در اختيار اين کشور قراردهد.

آسانژ بر اساس تقاضاي مقامات قضايي سوئد براي استرداد او به آن کشور در روز 7 دسامبر در لندن بازداشت شد.

روز 14 دسامبر، وکلاي او توانستند موافقت دادگاهي در لندن را با آزادي موکل خود در برابر سپردن وثيقه اي به مبلغ دويست هزار پوند (حدود سيصد و شانزده هزار دلار) به دست آورند اما اجراي حکم دادگاه با اعتراض دادستان، به حالت تعليق در آمد.

در نهايت دادگاه استيناف در لندن حکم آزادي بنيانگذار ويکي ليکس در برابر سپردن وثيقه را تاييد کرد.

بي بي سي



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: