مهر تاييدسليمان برسقوط دولت حريري
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مهر تاييدسليمان برسقوط دولت حريري
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 19
نویسنده : مولوی
رئيس جمهوري لبنان در پي کناره گيري يازده وزير از دولت و سقوط آن از حريري خواست تا زمان تشکيل دولت جديد امور لبنان را به طور موقت به پيش ببرد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزيره، ميشل سليمان رئيس جمهوري لبنان اعلام کرد: دولت حريري به سبب استعفاي يازده وزير، از اکثريت افتاده و دولت موقتاً مسئول پيشبرد امور است.

وي از حريري خواست تا زمان تشکيل دولت جديد امور لبنان را به طور موقت به پيش ببرد.

دولت حريري روز گذشته با استعفاي يازده وزير که 10 وزير آن وابسته به گروههاي مخالف موسوم به هشتم مارس (حزب الله و متحدان) و يک وزير مستقل و طرفدار رئيس جمهوري است رسما سقوط کرد.

گروههاي مخالف دولت روز سه شنبه در ديدار با ميشل سليمان رئيس جمهوري لبنان با تاکيد بر ضرورت بازگشت سريع سعدالحريري نخست وزير از آمريکا تهديد کرده بودند در صورتي که دولت حريري تمام همکاريها با دادگاه بين المللي بررسي ترور رفيق الحريري نخست وزير اسبق لبنان را متوقف نکند و حمايتهاي مالي از آن متوقف نشود و قضات لبناني از اين دادگاه فرا خوانده نشوند از دولت کناره گيري خواهند کرد.

با توجه به بي اعتنايي سعدالحريري به خواسته هاي مخالفان و پيوستن وي به جبهه آمريکا و فرانسه و در نتيجه شکست تلاشهاي عربستان و سوريه در حل بحران، يازده وزير روز چهارشنبه استعفا کردند که اين امر به سقوط کابينه حريري منجر شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: