آسيا در انتظار درخشش نكونام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آسيا در انتظار درخشش نكونام
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 11
نویسنده : مولوی
سايت ورزشي «espnstar» در گزارشي از ستارگان مسابقات جام ملت هاي آسيا از جواد نكونام كاپيتان تيم ملي ايران به عنوان يكي از بازيكناني نام برده است كه به طور قطع مي تواند در اين رقابت ها بدرخشد.

به گزارش ايرنا ، به نوشته اين سايت ، نكونام 30 ساله كه در عضويت تيم اسپانيايي اوساسونا قرار دارد، در جريان مسابقات جام جهاني 2006 به عنوان يكي از بهترين بازيكنان آسيا مطرح شد و بعد از آن بود كه توجه تعدادي از باشگاه هاي اروپايي از جمله هرتابرلين آلمان و المپيك ليون فرانسه را جلب كرد.

«با وجود اين وي در نهايت به اوساسونا پيوست و به اولين بازيكن ايراني تبديل شد كه با يك باشگاه اسپانيايي قرارداد امضا كرده است».

اين سايت افزود: نكونام تاكنون 100 بازي ملي انجام داده است و يكي از بازيكنان كليدي تيم ايران در گروه چهارم جام ملت هاي آسيا در كنار تيم هاي عراق، كره شمالي و امارت خواهد بود.

او بايد براي كمك به تيم ايران در صعود از اين گروه سخت، نهايت استفاده را از تجربه ملي و اروپايي خود بكند.

به نوشته اين سايت،قدرت پاسكاري، هوشياري در دفاع، مهارت بالا در توزيع توپ و ارسال شوت هاي بلند از ويژگي هاي اين مدافع مياني است و تيم ايران براي رسيدن به اولين قهرماني خود از سال 1976 تا كنون مطمئنا به تمامي اين توانايي ها احتياج دارد.

سايت espnstar در ادامه اين گزارش از تيم كاهيل استراليايي، كيسوكه هوندا و شينجي كاگاوا از تيم ژاپن، پارك جي سونگ از كره جنوبي، جونگ تائه سه از كره شمالي، سرور جباروف ازبكستاني، ياسر القحطاني از عربستان و نشاط اكرم از تيم عراق به عنوان ديگر بازيكناني كه بايد منتظر بازي هاي زيباي آنها در جام ملت هاي آسيا بود نام برده است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: