خبرنگاران و عکاسان ايراني به دوحه رسيدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خبرنگاران و عکاسان ايراني به دوحه رسيدند
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
گروه خبرنگاران و عکاسان ايراني که از سوي فدراسيون فوتبال براي پوشش خبري و تصويري پانزدهمين دوره جام ملت‌ هاي آسيا انتخاب شده‌اند، صبح امروز وارد دوحه قطر شدند.

به گزارش مهر، اين گروه که بامداد امروز يکشنبه تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کرده بود، صبح امروز وارد اين شهر شد. گروه خبرنگاران و عکاسان ايراني در حالي عازم قطر شد که هيچ کدام از مسئولان فدراسيون فوتبال آنها را همراهي نمي کردند.

اين گروه که شامل 25 خبرنگار و عکاس از رسانه‌هاي مختلف است پس از ورود به شهر دوحه در هتل «مروب» اين شهر مستقر شدند. از آنجائيکه از سوي مسئولان فدراسيون فوتبال هماهنگي‌هاي لازم براي اقامت خبرنگاران در هتل مروب به عمل نيامده بود، خبرنگاران در بدو ورود به اين محل با مشکلاتي مواجه شدند که غيبت نمايندگان فدراسيون بر مشکلات آنها افزوده بود.

گروه خبرنگاران اعزامي از ايران با ابراز نارضايتي از هتل محل اقامت خود، يکي از مشکلات‌شان را دور بودن اين هتل از چهار ورزشگاهي عنوان مي کنند که قرار است مسابقات جام ملت‌هاي 2011 آسيا در آنها برگزار شود.

دسترسي دشوار به مرکز رسانه‌اي پانزدهمين دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آسيا يکي ديگر از مشکلاتي که خبرنگاران از آن گلايه دارند.

در اين بين نوک پيکان انتقادات خبرنگاران به سوي کميته فرهنگي فدراسيون فوتبال است که ظاهرا اقدامات لازم براي اقامت خبرنگاران در دوحه قطر را صورت داده است.

البته مسئولان فدراسيون در تماسي که با خبرنگاران داشته‌اند، اعلام کرده‌اند، اين مشکلات بزودي برطرف خواهد شد و شرايط به گونه‌اي مهيا مي شود که آنها بدون دغدغه کارهاي معمول خود را انجام دهند.

پانزدهمين دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌هاي آسيا هم اکنون در قطر در حال پيگيري است و روز شنبه نهم بهمن‌ماه با برگزاري ديدار فينال به کار خود پايان خواهد داد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: