کناره‌گيري کفاشيان تحميلي بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کناره‌گيري کفاشيان تحميلي بود
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 6
نویسنده : مولوی
ناصر شفق با بيان اينکه مخالف کناره‌گيري علي کفاشيان از حضور در انتخابات هيئت اجرايي AFC بوده است، اين کناره گيري را کاملا تحميلي خواند و گفت: تا زماني که نگاه سياسي بر ورزش کشور حاکم است به جايي نخواهيم رسيد.

عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در گفت و گو با مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: ورزش عرصه خصايص و سجاياي اخلاقي و روحيات جوانمردي است و با سياسي کاري سنخيتي ندارد، چراکه نگاه سياسي در تعارض با اهداف و آرمان‌هاي متعالي ورزش است.

شفق تصريح کرد: در سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي که سمبل خصلت‌هاي نيکوي انساني و سجاياي اخلاقي است و اين روز بايد نماد و سمبل آيين و منش تختي‌ها باشد تحت فشار قرار دادن کفاشيان براي کناره گيري از پست مهم هيئت اجرايي AFC رخدادي مغاير بااخلاق و روح ورزش است و از نگاه سياسي مسئولان نسبت به ورزش حکايت دارد.

وي يادآور شد: حضور کفاشيان در پست هيئت اجرايي فوتبال آسيا مي توانست دستاوردهاي مهمي براي فوتبال کشور داشته باشد و حداقل اينکه فوتبال ايران در تصميم سازي‌هاي قاره‌اي کشوري تاثيرگذار باشد ولي در تنگنا قراردادن ايشان براي کناره گيري از اين پست با اين استدلال که شانس خودمان را براي انتخاب شدن افزايش دهيم زيبنده ورزش ايران و روحيات پهلواني در آن نبوده و نيست و اميدوارم با درايت و روشن بيني حداقل از تبعات اين تصميم نسجيده جلوگيري شود.

عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال با تاکيد بر اينکه «پيش از اين هم برخي سياسيون مانع از صعود تيم ملي به جام جهاني شدند تا فرصتي طلايي براي فوتبال کشور و شور و نشاط ملي در جامعه جوان ايران از دست برود» ، اظهار داشت: متاسفانه برخي بي تدبيري‌ها و سوء مديريت‌ها مانع از حضور فوتبال ايران در آوردگاه جام جهاني شد و با وجود استعدادهاي درخشان و مربيان بادانشي که فوتبال ايران را جلوتر از بسياري کشورهاي جهان قرار داده در حسرت اين حضور مانديم .

شفق خود را از موافقان طرح ايجاد وزارت ورزش و جوانان خواند و گفت: موافق تشکيل وزارت ورزش  و جوانان هستم چرا که با تشکيل اين وزارتخانه ديگر سلايق شخصي و نگاه فردي در ورزش از بين مي رود و نظارت و بازرسي‌ها در ورزش افزايش مي بايد. با تشکيل وزارت ورزش نه تنها موجبات برنامه محور و نظام مند شدن ورزش فراهم مي آيد بلکه راه بر هرگونه تصميمات شخصي و نگاه فردي بر مجموعه جامعه ورزش از بين مي رود و نقش مجلس به عنوان يک نهاد نظارتي بر عرصه ورزش افزايش مي يابد.

وي با بيان اينکه در انتخابات اخير AFC کفاشيان مظلوم واقع شد چرا که برخلاف ميل جامعه فوتبال تن به استعفاي تحميلي و تحت فشار داده است، عنوان کرد: متاسفانه کفاشيان را در منگنه گذاشتند تا خودشان در آسيا پست بگيرند. بنده با اين تصميم آقاي کفاشيان مخالف بودم و تصور مي کنم اگر نظر تک تک اعضاي هيئت رئيسه را هم جويا شويد همين عقيده را داشته باشند. فوتبال ما با اين بي تدبيري کرسي را از دست داد که شايد سال‌ها بايد براي بدست آوردن آن تلاش کنيم.

شفق تاکيد کرد: با وجود اين نامهرباني نسبت به شخص آقاي کفاشيان، ايشان را فردي دلسوز و صادق مي دانم که در سال‌هاي اخير بطور تمام وقت در خدمت فوتبال کشور بوده است. به همين جهت هيئت رئيسه حمايت قاطع خود را از آقاي کفاشيان اعلام مي دارد و با تمام توان از اين مدير لايق ورزش کشور حمايت مي کند و اذعان داريم که ايشان در انتخابات اخير مظلوم واقع شدند.

عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال تصريح کرد: باوجود تلاش همه جانبه و دلسوزانه مديران سياسي به دليل عدم استفاده از نظرات کارشناسي بعضا تصميماتي در ورزش کشور اتخاذ که مي شود که عليرغم صادقانه بودن تنها به پسرفت ورزش کمک مي کند و باعث شده کرسي‌هاي بين المللي را در سطح قاره از دست بدهيم. قطعا ادامه اين روند به صلاح ورزش کشور نخواهد بود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: