منچستريونايتد ، ليورپول را حذف کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
منچستريونايتد ، ليورپول را حذف کرد
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
منچستريونايتد با حذف ليورپول در دور سوم رقابت‌هاي فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي انگلستان به جمع تيم‌هاي برتر اين رقابت‌ها راه پيدا کرد‌.

به گزارش مهر، تيم فوتبال منچستريونايتد امروز يکشنبه موفق شد با تک گل دقيقه 2 رايان گيگز که از روي نقطه پنالتي رسيد ، رقيب ديرينه خود را از دور رقابت‌هاي جام حذفي کنار بزند.

استيون جرارد کاپيتان تيم ليورپول در دقيقه 32 اين ديدار به دليل دريافت کارت قرمز از زمين اخراج شد. اين نخستين شکست «کني دالگليش» در سمت سرمربي تيم فوتبال ليورپول محسوب مي شود.

تاتنهام در ديگر ديدار برگزار شده امشب جام حذفي انگلستان با سه گل مقابل ميهمان خود چارلتون اتلتيک به برتري رسيد. گل‌هاي تاتنهام در اين ديدار را «تاونسند» در دقيقه 49 و «جرمان دفو» در دقايق 58 و 60 به ثمر رساندند.

ديدار تيم‌هاي چلسي و ايپسويچ در همين چارچوب در حال برگزاري است، ضمن اينکه لسترسيتي و منچسترسيتي آخرين ديدار امشب را برگزار خواهند کرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: