نبي: استراليا نمي‌خواهد با ايران روبه‌رو شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
سرپرست کاروان فوتبال ايران در جام ملت‌هاي آسيا گفت: برخلاف آنچه تصور مي شود تيم ملي فوتبال استراليا از رويارويي با ايران در دور دوم رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا هراس دارد.

به گزارش مهر به دوحه، تيم ملي فوتبال ايران روز سه شنبه در نخستين ديدار خود در مرحله گروهي رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در گروه چهارم با عراق ديدار خواهد کرد.

سرپرست کاروان ايران با ابراز اميدواري نسبت به اينکه تيم کشورمان مي‌تواند به مرحله يک چهارم نهايي رقابت ‌هاي جام ملت‌هاي آسيا صعود کند، گفت: به احتمال فراوان ما در دور بعدي رقابت‌ها با يکي از دو تيم کره جنوبي و استراليا روبه‌رو خواهيم شد. در خصوص تيم استراليا بايد بگويم اين تيم از رويارويي با ايران خاطره خوبي ندارد و دوست ندارد با ما بازي کند.

مهدي محمد نبي در ارتباط با بازي ايران مقابل عراق افزود: ما در شرايط جسماني و روحي خوبي قرار داريم و آماده‌ايم تا گام نخست را محکم برداريم. اميدوارم خواسته مربيان در اين بازي پياده شود و به نتيجه دلخواه دست پيدا کنيم.

سرپرست کاروان فوتبال ايران در پانزدهمين دوره جام ملت‌هاي آسيا در خصوص انتخابات کنفدراسيون و اينکه ايران نتوانست در کنگره AFC کرسي را از آن خود کند ، گفت: در کنفدراسيون فوتبال آسيا روابط پشت پرده حرف اول را مي زند و به عبارت بهتر باندبازي‌هايي وجود دارد که نمي گذارد حق به حقدار برسد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: