کريمي از استيل آذين جدا شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کريمي از استيل آذين جدا شد
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
مدير روابط عمومي باشگاه استيل آذين اعلام کرد، کاپيتان دوم تيم فوتبال اين باشگاه پس از توافق با مالک باشگاه با دريافت رضايتنامه از جمع سرخپوشان تهراني جدا شده است.

به گزارش مهر، پس از اينکه علي کريمي با نظر حسين هدايتي مالک باشگاه استيل آذين و علي پروين رئيس سازمان فوتبال اين باشگاه از حضور در تمرينات گروهي منع و در اختيار باشگاه گذاشته شد، پس از توافق با حسين هدايتي مالک باشگاه و دريافت رضايتنامه بصورت توافقي از جمع سرخپوشان تهراني جدا شد.

محمدتقي حق شناس، مدير روابط عمومي باشگاه استيل آذين ضمن اعلام اين خبر ، گفت:«پس از نشستي که عصر ديروز يکشنبه بين حسين هدايتي و علي کريمي برگزار شد طرفين به توافق نهايي دست يافتند تا علي کريمي بصورت مسالمت آميز و با دريافت رضايتنامه از تيم استيل آذين جدا شود».

اين اتفاق در حالي رخ داد که تيم فوتبال استيل آذين پنجشنبه هفته گذشته و براي برگزاري اردويي 11 روزه راهي شهر آنتاليا ترکيه شده است.

علي کريمي که به عنوان بازيکن و ميهمان ويژه و به دعوت باشگاه الاهلي براي ديدار اين تيم برابر ميلان ايتاليا به امارات سفر کرده بود، يک روز پس از حضور در اين ديدار از سوي کادر فني استيل آذين و علي پروين از جمع سرخپوشان تهراني کنار گذاشته شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: