پيروزي پرگل استراليا مقابل هند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پيروزي پرگل استراليا مقابل هند
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 5
نویسنده : مولوی
تيم ملي فوتبال استراليا توانست با 4 گل حريف نه چندان قدرتمند خود هند را شكست دهد.

به گزارش واحد مركزي خبر، تيم ملي استراليا که براي دومين بار در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا شرکت مي‌کند، امروز در نخستين ديدار خود توانست با 4 گل از سد حريف نه چندان قدرتمند خود، هند بگذرد و بدين ترتيب نخستين گام خود را محکم بردارد.

در نيمه نخست اين بازي که قضاوت آن را "علي البدواوي" از امارات بر عهده داشت، استراليا بازي را طوفاني آغاز کرد و تا پايان اين نيمه با سه گل از هند پيش افتاد. "تيم کيهيل" (11) "هري کيول"(25) و "برت هولمن"(45) گل‌هاي شاگردان "هولگر اوسيک" را به ثمر رساندند.

با شروع نيمه دوم کانگوروها که از پيروزي خود در اين ديدار مطمئن بودند، تا حدودي از شدت حملات خود کاستند، اما با اين وجود يک بار ديگر به وسيله "تيم کيهيل"(65) دروازه هندي‌ها را گشودند.

تيم ملي استراليا در دومين ديدار خود جمعه به مصاف کره جنوبي خواهد رفت که نتيجه اين ديدار تا حد زيادي صدرنشين اين گروه را مشخص خواهد کرد و از آنجا که تيم ملي ايران در صورت صعود از گروهش بايد به احتمال فراوان با يکي از اين دو تيم روبه‌رو شود نتيجه اين بازي براي ايران هم مهم است.

ديگر ديدار گروه C ساعت 19 و 45 دقيقه در ورزشگاه الغرافه بين تيم‌هاي هند و بحرين برگزار خواهد شد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: