كره جنوبي هم با برد آغاز كرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كره جنوبي هم با برد آغاز كرد
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 4
نویسنده : مولوی
تيم ملي فوتبال كره جنوبي رقابت‌هايش را در مسابقه‌هاي جام ملت‌هاي آسيا با پيروزي آغاز كرد.

به گزارش ايسنا، تيم ملي كره جنوبي يكي از مدعيان فتح جام پانزدهم در نخستين ديدار خود در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا با نتيجه 2 بر يك تيم ملي بحرين را از پيش رو برداشت تا اين تيم هم مانند استراليا،‌ ديگر مدعي صعود از گروه سوم، رقابت‌هايش را با پيروزي آغاز كند.

نيمه نخست اين بازي با نتيجه يك بر صفر به سود كره جنوبي به پايان رسيد. با شروع نيمه دوم باز هم اين تيم كره جنوبي بود كه اختيار عمل را در دست داشت اما بحريني‌ها هم براي جبران گل خورده حملات پردامنه‌اي را روي دروازه كره جنوبي تدارك ديدند. با اين وجود در نيمه دوم باز هم كره جنوبي ابتدا به گل رسيد. جا چئول كو در دقايق 40 و 52 دو گل كره جنوبي را به ثمر رساند. با اين حال فوزي عايش در دقيقه 85 توانست تك گل بحرين را از روي نقطه پنالتي به ثمر برساند. كوآك تائه پس از خطا در اين صحنه از زمين بازي اخراج شد. اين ديدار در ورزشگاه الغرافه برگزار شد اما حضور كم تعداد تماشاگران در ورزشگاه نقطه تاريك اين ديدار بود.

عبدالله الهلالي داور عماني قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت.

در پايان روز نخست گروه سوم، استراليا با سه امتياز و تفاضل گل مثبت 4 در صدر گروه قرار دارد و تيم ملي كره جنوبي با همين تعداد امتياز و تفاضل گل مثبت يك در جايگاه دوم ايستاده است.

بازي بعدي كره جنوبي با استراليا خواهد بود و هند به مصاف بحرين مي‌رود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: