امارات و كره‌شمالي به تساوي رسيدند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
امارات و كره‌شمالي به تساوي رسيدند
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
تيم‌هاي فوتبال كره‌شمالي و امارات با تساوي به كار خود پايان دادند.

به گزارش فارس، اولين بازي روز پنجم مسابقات جام ملت‌هاي آسيا بين تيم‌هاي امارات و كره‌شمالي از گروه چهارم رقابت‌ها در ورزشگاه 15 هزار نفري سهيم بن حمد (القطر) و از ساعت 16:45 به وقت ايران آغاز شد كه اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

اماراتي‌ها در نيمه اول بازي به مراتب بهتري از حريف شرق آسيايي خود ارائه كردند و چند موقعيت مسلم گلزني را از دست دادند. كره‌شمالي نيز كه تجربه حضور در جام جهاني2010 آفريقاي جنوبي را دارد در نيمه اول بازي دور از انتظاري را به نمايش گذاشت، هرچند كه در نيمه اول هونگ يونگ چو، كاپيتان كره‌ شمالي يك ضربه پنالتي را از دست داد.

در نيمه دوم نيز امارات بازي به مراتب بهتري را از خود به نمايش گذاشت كه باز هم در چند صحنه بخت با اين تيم يار نبود. به اين ترتيب 2 تيم امتيازات اين ديدار را تقسيم كردند.

سوبخيدين مالزيايي قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت.

در ديگر ديدار اين گروه ايران و عراق از ساعت 19:45 به وقت ايران در ورزشگاه الريان به مصاف هم مي‌روند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: