شاهزادگان پارس شيران بين النهرين را شكار كردند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 12
نویسنده : مولوی
تيم ملي فوتبال ايران ملقب به شاهزادگان پارس در نخستين ديدار خود در در چارچوب مرحله گروهي جام ملت‌هاي 2011 آسيا در يك بازي برتر و منطقي موفق شد تيم ملي فوتبال عراق معروف به شيران بين النهرين و مدافع عنوان قهرماني را شكست دهد.

به گزارش جام جم آنلاين، ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و عراق که از ساعت 19:45 سه‌‍شنبه در ورزشگاه احمد بن علي (الريان) دوحه آغاز شده بود، در پايان به برتري 2 بريک شاگردان قطبي انجاميد.

در اين ديدار که از گروه D جام ملت‌‌هاي آسيا و با قضاوت روشن ايرماتوف ازبک برگزار شد، غلامرضا رضايي (41) و ايمان مبعلي (84) براي تيم ايران گل زدند و يونس محمود (12) تک گل تيم عراق را به ثمر رساند. ضمن اينکه سامر سعيد از تيم عراق تنها بازيکن اخطاري اين مسابقه بود.

افشين قطبي در اين بازي از مهدي رحمتي، هادي عقيلي، جلال حسيني، محمد نصرتي، احسان حاج صفي، ايمان مبعلي (86- پژمان نوري)، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، مسعود شجاعي (68- محمدرضا خلعتبري)، محمد غلامي (83- کريم انصاري‌فرد) و غلامرضا رضايي در ترکيب تيم ملي ايران که با پيراهن قرمز به ميدان رفته بود، استفاده کرد.

تيم ايران با پيروزي برابر عراق با 3 امتياز صدرنشين گروه D رقابت‌هاي جام ملتهاي 2011 آسيا شد. تيم‌هاي کره‌شمالي و امارات هم با يک امتياز رده‌هاي دوم و سوم اين گروه را در اختيار دارند و عراق هم بدون امتياز قعرنشين است.

مبعلي بهترين بازيکن ديدار ايران و عراق شد

در پايان ديدار تيم هاي ملي فوتبال ايران و عراق از سوي مسئولان برگزاري اين ديدار ايمان مبعلي به عنوان بهترين بازيکن ميدان انتخاب شد و جايزه ويژه اش را دريافت کرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: