قطر در استرس وداع با جام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قطر در استرس وداع با جام
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 14
نویسنده : مولوی
امشب براي قطري‌ها كه زحمت زياد كشيدند تا ميزبان خوبي براي جام ملت‌هاي آسيا باشند شب سرنوشت‌سازي است. شكست غير منتظره ميزبان جام ملت‌ها در بازي افتتاحيه، آن هم با 2 گلي كه از ازبكستان خوردند، تيم قطر را در آستانه وداعي زودهنگام با جام پانزدهم قرار داده و امشب در بازي حساس با چين، تكليف اين تيم براي ادامه رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

اگر قطر ببازد ديگر شانسي براي ادامه رقابت‌ها نخواهد داشت و همين موضوع، فشار روحي ـ رواني زيادي را به بازيكنان «برونو متسو» تحميل مي‌كند.

سرمربي فرانسوي قطر در آستانه بازي حساس امشب گفت: «تا الان تحت فشار بوديم چرا كه به عنوان ميزبان رقابت‌ها، مسابقه اول را باخته بوديم، اما شرايط بازي اول و دوم متفاوت است و نبايد براي بازي با چين استرس داشته باشيم. سعي مي‌كنيم منطقي‌تر بازي كنيم تا به هدفمان كه پيروزي است نزديك شويم. تيم خوب و مهره‌هاي خوبي داريم و از همه توان خود استفاده مي‌كنيم تا موفق شويم. اينجا جام ملت‌هاي آسياست و تك‌تك مسابقات براي ما مهم است. براي پيروزي بايد بيشتر تلاش كنيم.»

بازي قطر و چين ساعت 19:45 امشب برگزار مي‌شود و قبل از آن از ساعت 16:45 ، دو تيم ازبكستان و كويت، در نخستين بازي دور دوم مرحله گروهي جام ملت‌ها به مصاف هم مي‌روند. ازبك‌ها با بردن كويت مي‌توانند نخستين تيم صعودكننده به مرحله يك چهارم نهايي جام پانزدهم لقب بگيرند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: