بازتاب پيروزي ايران بر عراق
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازتاب پيروزي ايران بر عراق
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 10
نویسنده : مولوی
روزنامه‌هاي جهان عرب امروز با نااميدي به پوشش شکست تيم ملي فوتبال عراق قهرمان دور گذشته جام ملت‌هاي آسيا از ايران پرداخته و البته برخي هم اصلا آن را پوشش ندادند.

به گزارش مهر، روزنامه الشرق الاوسط امروز در بخش ورزشي خود نوشت: قهرمان دور گذشته جام ملت ‌هاي آسيا سيلي ناگهاني را در نخستين گام با دريافت دو گل از ايران خورد.

الشرق الاوسط در ادامه نوشت: عراق نيز با شکست شب گذشته به ديگر کشورهاي عربي ناکام در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي 2011 آسيا اضافه شد.

اين روزنامه مطرح جهان عرب خاطرنشان کرد: تيم ملي فوتبال عراق با شکست 2 بر يک برابر ايران، سيلي محکمي را در نخستين گام دفاع از قهرماني دوره گذشته‌اش دريافت کرد.

الشرق الاوسط در ادامه وراونه جلوه دادن روند بازي شب گذشته نوشت: تيم عراق در اکثر دقايق بازي برتر بود اما در نهايت به طور عجيبي باخت!

روزنامه الصباح عراق هم در سه سطر به پوشش خبر باخت تيم ملي فوتبال عراق از ايران پرداخت و نوشت: در نخستين بازي برابر ايران باختيم.

اين روزنامه که به نظر مي رسد از اين باخت ناراحت شده است تنها به دقايق گل‌هاي زده شده در بازي شب گذشته بسنده کرد.

روزنامه القدس العربي چاپ لندن نيز که پيش از بازي ايران و عراق به اين بازي اشاره‌هايي داشت و گفته بود که ديدار اين دو تيم بدون هيچ تنشي برگزار خواهد شد، امروز اصلا خبر شکست عراق را در ادامه شکست ديگر کشورهاي عربي در رقابت‌هاي جام ملت هاي آسيا پوشش نداد.

شبکه هاي خبري الجزيره و العربيه نيز امروز با پخش تصاويري از بازي شب گذشته، نااميدانه به پوشش شکست عراق از ايران در نخستين گام پرداختند.

روزنامه الحيات نيز امروز به خبر تساوي امارات و کره شمالي، هم گروه‌هاي ايران در گروه چهارم رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا در قطر اشاره کرد اما اشاره‌اي به شکست عراق از ايران نکرد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: