قطر به صعود اميدوار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
قطر به صعود اميدوار شد
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 6
نویسنده : مولوی
تيم ملي فوتبال قطر ميزبان جام ملت‌هاي آسيا با پيروزي مقابل چين، به اين رقابت‌ها بازگشت و به ماندن در ادامه پانزدهمين دوره رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا اميدوار شد.

به گزارش ايسنا، تيم‌هاي ملي فوتبال چين و قطر برگزار كننده دومين ديدار چهارشنبه جام ملت‌هاي آسيا بودند. در اين ديدار كه مسابقه دوم هر دو تيم در جام ملت‌هاي آسيا به شمار مي‌آمد و در ورزشگاه خليفه به قضاوت كيم دونگ جين از كره جنوبي انجام شد، قطر توانست با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي برسد و گذشته از جبران شكست غافلگير كننده‌اش در روز نخست رقابت‌ها برابر ازبكستان به ماندن در ادامه پانزدهمين دوره رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا اميدوار شود.

يوسف احمد با دو گلي كه در دقيقه‌هاي 27 و 45 به ثمر رساند، متسو و مردانش را در رقابت‌ها نگه داشت.

به اين ترتيب قطر در كنار چين، ديگر تيم سه امتيازي گروه نخست رقابت‌هاست و بايد با اين تيم بر سر حضور در دور يك چهارم نهايي پيكاري غير مستقيم داشته باشد. ازبكستان با دو پيروزي خود به طور قطع يكي از دو تيم راه يافته از گروه نخست رقابت‌ها به دور بعد خواهد بود و تيم دوم هم از ميان چين يا قطر برگزيده خواهد شد. كويت هم با شكست خود برابر چين و ازبكستان، نخستين حذف شده قطعي جام پانزدهم لقب گرفت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: