مسموميت ملي پوشان شايعه است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مسموميت ملي پوشان شايعه است
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 3
نویسنده : مولوی
رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال انتشار برخي اخبار مبني بر بيماري مسعود شجاعي و مسموميت غذايي بازيکنان تيم ملي را شايعه عنوان کرد و گفت: در شرايط حساس فعلي نبايد مشکلات تيم ملي را بزرگنمايي کنيم.

احمد هاشميان در گفتگو با مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: طرح موضوعاتي همچون بيماري مسعود شجاعي و وضعيت غذايي ملي پوشان در شرايط حساسي که تيم ملي در آن قرار دارد نه تنها کمکي به تيم ملي نمي کند بلکه تنها تيم را دچار بحران‌هاي خود ساخته مي کند و تمرکز را از بازيکنان و کادر فني تيم ملي مي گيرد.

هاشميان يادآور شد: براساس گزارش دکتر خانلري پزشک تيم ملي، مسعود شجاعي دچار ضعف عمومي بوده که به تشخيص پزشک تيم با سرم درماني و تزريق آمپول‌هاي تقويتي مشکل او بر طرف شده و پس از ديدار با عراق نيز تحت مراقبت پزشکان قرار گرفته است، ضمن اينکه بحث انتقال او به بيمارستان نيز صحت ندارد.

وي تصريح کرد: به گفته پزشک تيم ملي، هم اکنون مسعود شجاعي از شرايط جسماني مطلوبي برخوردار است و مشکلي از نظر پزشکي براي همراهي تيم ملي در ديدار برابر کره شمالي ندارد.

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال همچنين در خصوص مسموميت غذايي تعدادي از بازيکنان تيم ملي اظهار داشت: وضعيت غذايي تيم ملي از هر نظر تحت کنترل پزشک همراه تيم قرار دارد و چنين مسموميت غذايي براي ملي پوشان هم جزو اخباري است که به هيچ وجه حقيقت ندارد.

هاشميان با توصيه نسبت به اينکه در شرايط فعلي نبايد با انتشار اينگونه اخبار که کمکي به تيم ملي نمي کند، ذهن جامعه را دچار تشويش و نگراني کرد، اظهار داشت: طرح اينگونه شائبه‌ها در ذهن مردم تنها لذت پيروزي‌هاي تيم ملي را به کام مردم تلخ مي کند درحاليکه وظيفه هر ايراني و علاقمند به فوتبال است که در شرايط فعلي از تيم ملي حمايت کند و از اخباري که باعث تضعيف فوتبال کشور مي شود، پرهيز کند.

وي همچنين درخصوص نمونه گيري دوپينگ از بازيکنان تيم ملي پس از ديدار با عراق اظهار داشت: اين نمونه گيري‌ها بصورت تصادفي انجام مي شود و در اين نوع نمونه گيري مسابقه ايران و عراق براي تست دوپينگ انتخاب نشده بود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: