ساخت انيميشن پاکا براي حفظ محيط زيست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ساخت انيميشن پاکا براي حفظ محيط زيست
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
مجموعه انيمشين «پاکا» در 26 قسمت 8 دقيقه‌اي به تهيه‌کنندگي مازيار محمدي نژاد در واحد انيميشن صدا و سيماي مرکز خليج فارس در حال ساخت است.

به گزارش ايسنا، انيميشن «پاکا» داستان پسربچه‌اي به نام دارا است که تعطيلات نوروز را به همراه عمويش در روستايي کوچک واقع در حاشيه جنگل‌هاي حرا در ساحل جزيره قشم مي‌گذراند و هردوي آنها براي اولين بار است که به روستا مي‌روند و به زندگي در دل طبيعت عادت ندارند و با انجام رفتارهاي غلط، مشکلات زيادي براي طبيعت ايجاد مي‌کنند و خود نيز دچار مشکلات زيادي مي‌شوند.

عمو هم که بر خلاف انتظار چندان آدم خردمندي نيست گاهي پا به پاي برادرزاده‌اش دسته گل به آب مي‌دهد که اين موضوع موقعيت‌هاي طنزي را ايجاد مي‌کند. پاکا شخصيتي فانتزي که نماد طبيعت است وارد زندگي آنها مي‌شود و در مقابل کار بد آنها مي‌ايستد و اجازه صدمه زدن و تخريب به محيط زيست رانمي دهد.

روابط عمومي صداوسيماي مرکز خليج فارس گزارش داد: اين انيميشن با هدف علاقمند کردن مخاطب به محيط زيست، شناخت محيط زيست بومي جنوب ايران و يادآوري ارزش حفظ و نگهداري محيط زيست در دست تهيه است و براي جذابيت بصري در آن از تکنيک دو بعدي استفاده مي شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: