شبکه تهران هر شب،فيلم پخش مي‌کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شبکه تهران هر شب،فيلم پخش مي‌کند
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 7
نویسنده : مولوی
فيلم‌هاي «مغز سخت افزاري» ، «صاعقه سياه» ، «افشاگر» ، «مسافرين زندگي» از 19 تا 22 دي ساعت 20:45 از شبکه تهران روي آنتن مي‌رود.

به گزارش مهر، فيلم سينمايي «مغز سخت افزاري» يکشنبه 19 دي از شبکه تهران روي آنتن مي‌رود. اين فيلم به کارگرداني ارني بارباراش محصول مشترک کانادا و آمريکا سال 2009 است که در آن کوبا گودينگ جي آر، ول کيلمر، مايکل آيرونسايد و آدامس ويت بازي کردند. داستان فيلم «مغز سخت افزاري» درباره يک نظامي سابق ارتش آمريکاست که از ارتش بيرون آمده و سعي مي‌کند روزهايي را که در ارتش بوده را فراموش کند.

فيلم سينمايي «صاعقه سياه» دوشنبه 20 دي از شبکه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم به کارگرداني ديمتري کيزلي و الکساندر وي تيسکلي ساخته شده است. اين فيلم محصول سال 2009 روسيه است. در اين فيلم گريگوري دوبريجين ، آکاترينا ويکلووا ، ويکتور ورزبيتسکي و والري زولوتوکين بازي کردند. داستان فيلم «صاعقه سياه» درباره ديما پسري دانشجو است که به يکي از همکلاسي‌هايش علاقه دارد ، اما براي ازدواج پول ندارد.

فيلم «افشاگر» سه‌شنبه 21 دي از شبکه تهران روي آنتن مي‌رود. اين فيلم به کارگرداني مايکل کوئستا ساخته شده و در آن جاش لوکاس ، مايکل کنت ويليامز و مايکل کلي بازي کردند. داستان درباره قلب يک مقتول به نان ژان است که آن را به مردي به نام تري پيوند مي‌زنند. تري از همسرش جدا شده و با دختر کوچکش آنجلا زندگي مي‌کند.

فيلم سينمايي «مسافرين زندگي» چهارشنبه 22 دي از شبکه تهران پخش مي‌شود. اين فيلم محصول سال 2005 آمريکا است که به کارگرداني مايکل لندن جي آر ساخته شده و در آن ارين کوترل، لوگان بارسلوميو و ويليام مورگان شپرد بازي کردند. داستان فيلم «مسافرين زندگي» درباره ميسي است بعد از ازدواج با ويلي راهي سفر جنوب مي‌شود تا در کنار هم در مزرعه‌اي به دامپروري بپردازند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: