مجموعه آرزوهاي بزرگ توليد مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجموعه آرزوهاي بزرگ توليد مي‌شود
نوشته شده در سه شنبه 23 دی 1389
بازدید : 3
نویسنده : مولوی
مجموعه تلويزيوني «آرزوهاي بزرگ» به تهيه‌کنندگي سيد داود تقوي‌نژاد به سفارش سيماي يزد تهيه مي‌شود.

سيد داود تقوي‌نژاد ، تهيه‌کننده در اين باره به مهر گفت: پيش‌توليد اين مجموعه تلويزيوني به سفارش سيماي يزد شروع شده و به زودي کليد مي‌خورد. سريال «آرزوهاي بزرگ» در 13 قسمت 45 دقيقه‌اي توليد مي‌شود و فريدون کرمي کارگرداني آن را بر عهده دارد.

وي افزود: فيلمنامه را حسين شاهنده نوشته و مضمون آن اجتماعي است. داستان «آرزوهاي بزرگ» درباره جواني است که به دختري از طبقه بالا دلبسته و درگير ماجراهايي مي‌شود. لوکيشن‌هاي اين سريال در يزد است و از بازيگران بومي در آن استفاده مي‌کنيم.

مجموعه تلويزيوني «حس مادري» به تهيه‌کنندگي سيدداود تقوي‌نژاد و کارگرداني اکبر منصورفلاح پنجشنبه‌ها از شبکه دو پخش مي‌شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: